{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Pension og internat. {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.

Jo jeg arebjder på sådan et. Et af dyrenes beskyttelses internater, som også fungerer som pension. Og jeg ville lige sige, da der er mange som har bagtanker med disse internater og pensioner, at der hvor jeg arbejder (Brande) der er så dejligt at komme op. Vi har omkring 30-35 bure, hvor ca 8 af dem er til pernsionskatte.

Jeg arbejder derude en gang i ugen og hver 3. weekend. Der er meget at lave når der er omkring de 60 katte i sommermånederne, men det nytter ikke for derude redder vi liv og passer folk kæreste eje. Vi arbejder og knokler for de søde katte som er derude.

Jeg ville bare sige at hvis i ikke kan lade jeres kat være hjemme, mens i er på ferie så støt et af dyrenes beskyttelses internater og pensioner. Vi passer rigtigt godt på jeres dyr, som var det vores egne. Indtil i kommer tilbage fra ferie.

Og så til sidst hvis der er nogle som har spørgsmål med hensyn til disse pensioner og internater så vil jeg med glæde svare jer, og det kunne også være lidt sjovt hvis en/nogle af jeres/din kat/katte skal passe på mosegårdens hunde- og kattepension og internat (Brande), så vil jeg gerne høre fra jer, så kan ved jeg jo hvis kat det er og hvad det er for en slags kat.

Kærlige hilsner fra Miller


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pension og internat.
Kommentér på:
Pension og internat.

Annonce