{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gode billeder af sort kat?!
  • #4   15. feb 2009 min kæreste tager vores billeder og han siger at:

brug ikke lys baggrund, fordi mange små kamera' ikke kan skelne den sorte kat fra den lyse baggrund og i stedet instillet sig efter den lyse baggrund som er mest dominerende.

hvis kameraet kan, så brug "spotmåling" og fokusér på katten. Kameraet vil således indstille sig efter katten og ikke baggrunden.

man kan også bruge EV til at justere billedet så det bliver lysere. Det burde være en smal sag, da billedet kan ses inden det tages. Dette kan justeres i menuen, men ikke i "auto" funktionen.

Slå blitsen fra, den skaber hårdt lys og katten vil bare være HELT sort.

hmm godt så.. det fattede jeg ikke noget af selv, men jeg tror sgu han ed hvad han snakker om smiley

• #6   15. feb 2009 Okay, må hellere lige se nærmere på mit kamera, når jeg får killingen hjem! Min kæreste har også et kamera, må også undersøge om det har "spotmåling" smiley tak for rådene!

• #7   15. feb 2009 Hej. det er mig der er sofies kæreste.

De flese kamera' har spotmåling funktion.

Hvis man har et digital spejlreflekskamera, kan man med fordel anskaffe sig en "ekstern blits". Når denne peges mod loftet, reflekere det ned på katten og giver et blødt naturligt lys.

Hvis i har lyst, kan i læse mere om digital fotografering og få gode råd på min hjemmeside. www.birk-foto.dk

Hvis i har specifikke spørgsmål kan i bare skrive en e-mail.

Håber i får taget nogle flotte billeder.

• #8   17. feb 2009 Mange tak for rådene, info om din hjemmeside samt muligheden for at skrive en e-mail!

Jeg ser tiden an, min mis kommer først hjem på lørdag smiley

Kommentér på:
Hjælp til gode billeder af sort kat?!

Annonce