{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Christian R
Christian R
Tilmeldt:
8. nov 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Har fundet en kat. Hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Der løber en kat rundt der hvor jeg bor. Den miaver helt vildt og vil gerne kæles. Den er øremærket. Jeg tror ikke der er nogen der tager sig af den. Hvad gør jeg? kan jeg bare aflevere den på et internat og håbe på det bedste eller skal jeg bare lade den være og håbe på at ejeren tager sig af den? Eller kan jeg selv finde dens ejer ved hjælp af øremærket?

Mvh

Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fundet en kat. Hvad gør jeg?
  • #1   19. feb 2009 Du kan finde den igennem øremærket. Klik ind på det danske katteregister, der kan du taste det ind og se hvor den bor.

  • Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   19. feb 2009 Tak for hjælpen. Det prøver jeg lige.

  • #3   19. feb 2009 Ja prøv det, det kan jo være den bor lige i nærheden og så kan du bare lade den være.

    Min far fik på et tidspunkt en "tilløber" som de troede var herreløs og de fodrede ham og lod ham komme ind. Jeg var så derovre og så den var øremærket. Vi tjekkede det på nettet og det viste sig så, at den boede blot et par gader væk. Så røg han meget hurtigt ud igen *GG*


  • #4   19. feb 2009 Hvad farve har katten??

  • #5   19. feb 2009 Hvorfor tror du ikke der er nogen der tager sig af den? Er den meget tynd eller forhutlet? Hvis ja, så håber jeg du finder ejeren via katteregister.

    Vær opmærksom på, at der er 2 registre:
    Det Danske katteregister og Dansk Katteregister

    Hvis katten er fin og velfodret, så er den vel bare ude at rende en tur, og kan selv finde hjem. Men det er jo altid rart at kunne finde ejeren, hvis man er lidt bekymret for en kat.


Kommentér på:
Har fundet en kat. Hvad gør jeg?

Annonce