{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvad laver du med din kat..?
  • #1   29. aug 2004 hihi jahh....hmm...nej den er da bare som de fleste..:P de vil helst være herre over sig selv..!

  • #2   30. aug 2004 Ja det tror jeg faktisk de fleste katte er! Vores mikkel kommer og vækker os kl ca 04. og så skal vi putte et par timer inden at vi skal på arb. ellers er han inde resten af dagen og sover... mærkelig kræ smiley Normalt er han ellers både inde og ude men der om morgnen skal det være som det plejer ellers er det ligsom at han bliver "sur" på os... hi hi

  • #3   30. aug 2004 sover 18 timer,spiser 3 timer. vasker sig resten af tiden 5 min på at fedte til ejeren så er der godbider

  • #4   3. sep 2004 Hæh, har to smiley
    Afrodite elsker at rende rundt og lege lidt for sig selv, hun er ikk reddi nogen kælekat, sårn..
    Odita er legesyg og han elsker at kravle rundt og bide i ting o_O og så er han mega hyper-aktiv om natten.. og så sover han hos mig og jeg har ham på værelset det meste af dagen smiley I hvert fad når jeg er hjemme


  • #5   3. sep 2004 Hun sover meget tid, gerne på den person der sidder i en bestemt lænestol! smiley Men ellers synes jeg at hun er en meget kælen kat (stadigvæk en killing/5 måneder) og hun kan godt lide at putte sig ind til en, og især at klage over maden når den har stået for længe! (dåsemad).. har sovet med hende (lige nu elsker hun at være udenfor, og så er hun ikke til at holde ud at sove med!) og der synes det var sjovt at vække mig klokken 6 for at mijawe, uden at ville noget.. Man åbner døren, hun mijawer videre - man giver hende frisk dåsemad, hun mijawer videre.. Så bliver man altså lidt sur! smiley Hehe, men alt i alt, en rigtig sød lille mis smiley

Kommentér på:
Hvad laver du med din kat..?

Annonce