{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.434 visninger | Oprettet:

dygtig dyrlæge Svendborg/omegn {{forumTopicSubject}}

Kunne bare godt tænke mig at høre om der er nogen som har erfaring med dyrlæge i svendborg omegn som har speciale inden for kat, som så derfor ved noget og som også gerne har de fornødne undersøgelses ferciliter.

Ikke fordi jeg står og sådan skal skifte, men er lidt i tvivl om hvor meget vores egne dyrlæger (har ingen fast dyrlæge der hvor jeg er) , har af ekspertice inden for kat. Kan også godt være det bare er mig som går og er frustreret over at de ikke selv kunne opdage noget så alvorligt. Men det kan jeg altså ikke. At de istedet opgav og henviste mig til Faxe, som der kunne fortælle at den var helt gal. skal liges siges at Faxe dyrehospital har bare alletiders søde rare og professionelle folk. Synd de er så langt væk for så skiftede jeg til dem. De har udstyret og folk med speciale. Men tog gerne afsted dertil igen hvis det blev nødvendigt. Men er dog bare ikke sjovt at køre dertil når man så ikke kan redde sin kat.Men godt jeg gjorde for bare tanken om hvordan man kat liv så var endt. Øvha gyser ved tanken.

MVH
Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dygtig dyrlæge Svendborg/omegn
Kommentér på:
dygtig dyrlæge Svendborg/omegn

Annonce