2.580 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

dygtig dyrlæge Svendborg/omegn dygtig dyrlæge Svendborg/omegn

Kunne bare godt tænke mig at høre om der er nogen som har erfaring med dyrlæge i svendborg omegn som har speciale inden for kat, som så derfor ved noget og som også gerne har de fornødne undersøgelses ferciliter.

Ikke fordi jeg står og sådan skal skifte, men er lidt i tvivl om hvor meget vores egne dyrlæger (har ingen fast dyrlæge der hvor jeg er) , har af ekspertice inden for kat. Kan også godt være det bare er mig som går og er frustreret over at de ikke selv kunne opdage noget så alvorligt. Men det kan jeg altså ikke. At de istedet opgav og henviste mig til Faxe, som der kunne fortælle at den var helt gal. skal liges siges at Faxe dyrehospital har bare alletiders søde rare og professionelle folk. Synd de er så langt væk for så skiftede jeg til dem. De har udstyret og folk med speciale. Men tog gerne afsted dertil igen hvis det blev nødvendigt. Men er dog bare ikke sjovt at køre dertil når man så ikke kan redde sin kat.Men godt jeg gjorde for bare tanken om hvordan man kat liv så var endt. Øvha gyser ved tanken.

MVH
Mille

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dygtig dyrlæge Svendborg/omegn
  • #2   2. mar 2009 Jeg er langt fra en ørn til geografi, men hvis du vil bruge dyrlæge Knud Steensborg, Abild Dyreklinik i Brabrand (og det ikke er for langt væk), er dine katte i gode hænder.

• #3   2. mar 2009 Har godt hørt godt om Årslev fra en veninde, og det er knap så langt væk som jeg tror Brabrand er uden jeg egentlig helt ved hvor Brabrand er. :o)

• #4   2. mar 2009 Har lige først været inde og læse på Abild klinikkens hjemmeside og det ser meget positivt ud vil jeg nok sige. Og kan se det desværre er helt i århus. De havde da ellers mange års erfaring plus noget speciale.

• #5   2. mar 2009 ...Jeg kan anbefale Svendborg Dyrehospital. De har meget dygtige dyrlæger der. Jeg har været der med alle mine katte og har intet dårligt at sige om stedet eller deres kompetancer...

• #6   2. mar 2009 jeg bruger dyrlægerne i korsgade i svendborg, dem er jeg meget glade for

• #7   3. mar 2009 Har også hørt godt om korsgade. svendborg dyrehospital har jeg selv.
    Men kunne nu godt finde på at spørge dem en dag hvad der gjorde at de ikke selv lige gjorde at de tjekkede katten selv. Kunne jo være de havde en brugbar forklaring, hvordan den så end skulle lyde.

• #8   22. mar 2011 Ved det er en gammel tråd, men hvilken vil du anbefale her i svendborg?

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #9   25. aug 2012 anbefaler mariendal i Stenstrup ved Søren Andersen.

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #11   26. aug 2012 har været flere forskellige steder med mine dyr- det eneste sted hvor de rent faktisk taler TIL dyrene er ved Søren. Søren og Merethe er fantastiske til dyr og urolige ejere.
    (OG pengepungen)

Kommentér på:
dygtig dyrlæge Svendborg/omegn

Annonce