{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Jubii - boligforeningen gav sig :D {{forumTopicSubject}}

Vi søgte, parlamenterede og fik lov!!!
- til at beholde alle vores smukke misser - selvom der i reglerne står, at vi max må have 2 husdyr (har også 1 hund) ..
Eneste krav er, at vi skal have løbegård til misserne så de ikke løber frit og generer naboerne ..
Så nu er Duchess ikke længere til salg - hun skal have lov at blive gammel her hos os smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii - boligforeningen gav sig :D
  • #1   17. sep 2005 Tak Lotte ..
    Ja, det bliver så det næste store projekt .. Heldigvis ER vi allerede i gang med at anlægge have - og den del hvor vi vil have misserne er endnu "urskov", så det bliver fedt at få den del i orden ..
    Er dog lidt i tvivl om hvor stor gård jeg skal lave til 4 misser (plus det løse ;D)

• #2   17. sep 2005 Jeg regner med at lave en gård på ca 18 (6*3) kvm, med adgang til et kælderrum i de perioder hvor det er for koldt til at have direkte åbent til et værelse ovenpå og ellers har min datter (hendes logind jeg benytter) tilbudt at hendes værelse kan benyttes - vinduet står alligevel altid på klem derinde ..
    Som bund, havde jeg forestilet mig udelukkende græs - evt med et par buskroser ..

Kommentér på:
Jubii - boligforeningen gav sig :D

Annonce