387 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kat? Vagthund? Kat???? Kat? Vagthund? Kat????

Jeg oplevede simpelthen det vildeste idag! Jeg var ude og lufte min lille chihuahua idag, og så elmer (Min norske skovkat) elsker at løbe med på turen.
Nå men oskar og elmer går så ved siden af hinanden, da vi ser denne størrer hund, elmer stopper selvfølgelig op, da han er en kat og det er en fremmed hund, men mig og oskar går bare vidre.
Da vi kommer hen til denne hund, kommer elmer flyvende og går til angreb på denne stakkels hund, som bare prøver at komme væk, og er meget bange for elmer. Jeg gør selvfølgelig alt for at få dumme elmer til at stoppe hans veld mod hunden, men det ender med at han går på damen også, som står og råber (Det jo klart hun gør det)!
Det skal lige siges at elmer er en glad kat, som kan lide alle mennesker og at han ALDRIG NOGEN SINDE har gjort noget som det før!!!
Jeg er vild chokket over min kats opførsel, men ved ikke hvad der har fremkaldt det?
Er det måske fordi han ville passe på os/ forsvare os?
Kunne godt tænkte mig at høre jeres tro om dette!
(Ønsker dog ikke nogle negative ord om mig kat)!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat? Vagthund? Kat????
  • #1   2. mar 2009 Jeg kan ikke lade være med at sidde og smile og tænke "det vil jeg gerne have set"
    Aner ikke hvad det kan have provokeret din kat til det, og selvfølgelig var det synd for damen og hendes hund, og træls for dig, meeeeen..... jeg vil gerne have set det:-)
    -nu var det jo self også hverken min kat eller hund... Synes nu, at det er lidt sjovt...

• #2   3. mar 2009 Sussie **Er vild med mine katte** ,

Hehe ja altså når jeg tænker tilbage på det, sys jeg også det var lidt sjovt at se, men da jeg stod i situationen sys jeg bestemt ikke det var sjovt hehe,
    men har da tænkt hvorfor der ikke lige var en der optog det hehe smiley

• #3   3. mar 2009 Det kan sagtens være for at beskytte sig selv (måske også Jer) at Elmer er gået til angreb på hunden. Måske har Elmer lært at angreb er det bedste forsvar.

Da jeg var barn havde vi en siameser (hunkat) og hun tolererede ikke andre hunde eller katte i vores have. Hun gik fuldstændig amok hvis en fremmed hund eller kat kom ind i haven. Jeg har set hende jage utallige på porten. En gang var det en meget stor labrador hun fik øje på. Hun lå på lur og sprang op som trold af en æske og gik direkte til angreb på den stakkels hund. Da den vendte sig for at flygte bed hun sig simpelthen fast i dens bagben og hang efter den. Da hunden var kommet et godt stykke væk fra haven slap hun den og vendte tilbage til vores have igen. Det var sjældent man så den samme kat eller hund i haven igen efter sådan en behandling.

• #4   3. mar 2009 det tror jeg han ville:-) historien er som sød nok... og kan godt li katten passer på sin lille ven.

men nu skete der vel ikke noget med dem som den angreb?
    forspdan akatte klør kan jo godt gøre skade hvis dem rammer hundens øjne.

men hvor er han bare sød elmer alligevel.

• #5   3. mar 2009 Altså elmer gik ikke efter hovedet, hvis man kan sige det sådan, det var mere bagdelen han slog til...! kan godt se at katten passer på sit territorium, men han lader fremmede katte være i haven, uden at gå til angreb, og det der var alligevel et stykke fra vores have.. han har aldrig sagt noget til at andre hunde hår gået forbi haven, når bare at vi også var i haven. Syntes det var uhyggeligt at se min lille kat være så vild altså hehe smiley Og jeg skældte ham selvfølgelig ud da han gjorde det (Kun med munden) og da han så kom hjem igen, var det ligesom han viste han havde gjort noget jeg ikke kunne lide, for han hang op af mig hele aftenen, og det plejer han altså ikke i den grad smiley

Kommentér på:
Kat? Vagthund? Kat????

Annonce