{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

De kære små´s små særheder..... {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede i morges ved at mine to store drenge, <b>Lion Heart</b> og <b>Wichapi</b> "sloges" om at få lov til at ligge ved siden af mig, ved at prøve at "stange" hinanden væk med hovederne, mens de "kæmpede" om at blive den der var tættest på mine hænder, så de kunne blive nusset. Da jeg flyttede min hånd op til ansigtet, skyndte de sig begge efter mine hænder, og fortsatte "kampen" der. De ville begge være tættest på mig/min hånd.
Efter at jeg havde nusset begge mine dejlige, men jaloux, drenge, gik jeg i bad. Der ville min lille pige, <b>Vitani</b> absolut med ud på badeværelset. Nu da jeg er færdig med badet, vil hun absolut vaske mig endnu mere i ansigtet og på toppen af mit hovede, mens hun spinder højlydt, og holdt mit ansigt i et skruestik med sine poter. (<i>Jeg har sat hende ned på gulvet nu.</i>)
Nu sidder <b>Wichapi</b> oppe på skrivebordet, neutralt, og bare kigger på mig og de andre katte.
Har I også nogle kære små, med nogle små søde særheder? Fortæl fortæl.....

Poteknus herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De kære små´s små særheder.....
  • #1   3. mar 2009 Det skal lige tilføjes at mine katte er hinanden´s bedste venner, og at de aldrig slås for alvor.

• #4   3. mar 2009 Hehe, ja det kunne jeg lige forstille mig kunne ligne Wichapi, Løve og Vitani..

Jeg tror jeg har fortalt dig mine, men her:

<b>SMUKKE:</b> Der var jeg ved at kæle hende om aftenen i sengen (en dag jeg var forkølet), så kommer jeg til at nyse, men Smukke kæler bare vidre.. Så ca. 5 minutter efter, hvor hun lige har lagt sig, kommer jeg til at nyse igen (ikke kraftigt), og så flyver hun 2 meter op i luften og piler ud af værelset!...

<b>ROSE:</b> Der var jeg i bad, og Rose er ellers rædselslagen for vand, men da hun så jeg havde en frossen Grønlands reje, eller hva det nu hedder (som jeg skulle give til min søpadde ved siden af), styrtede hun ind i badet, og spring op på mig, og stjal rejen og styrtede ud af døren... Øh, jamen tak for det Rose?.. Så var jeg nød til at gå ud fra badet og hente en til i fryseren, men det var jo ikke verdens undergang, hehe, bare lidt koldt..

<b>ÀRON</b>: Hvor jeg sidder og ser en film om natten, hvor der er nogle løver med i, og Àron ligger og sover på benene af mig, men så pludselig brøler en løve og Àron skynder sig at sætte sig op, og begynde at svare den ved at "mijave" og ikke forstår hvor den er henne!.. Det gentog han i går, der var det blot en varulv han svarede, øøh!.. xD

Kram -

• #5   3. mar 2009 Haha, hvor kært!
    Ja, <b>Vitani</b> kan også finde på at apportere sit legetøj, og vil have ros når hun lægger det ved mine fødder, mens hun "pludrer" som jeg vil kalde det, som lyder noget i retning af <i>prrr prrrau rrr</i>, med en meget fin og lille lys stemme.
    <b>Àron</b>, han er jo også en stor og farlig løve i en lille krop.
    Det lyder hyggeligt det med putte-tingen, men ikke med kløer og tænder i lænden, av av.....

Potekram.

• #6   3. mar 2009 når min kat og jeg leger må man ikke røre dens hale eller poterne..
    det er dog en del af legen.. jeg prøver at få fat i poterne ..og tager fat i dem
    men så hyler den op som om jeg holder vildt hårdt fast som jeg selfølgelig ikke gør og så slår den ud efter mig et par gange og så bider den ud efter mine hænder..

udover det har den en fetish for sko.. fremmede sko skal hygges med.. rulles rundt i snuses i og ja .. den elsker bare sko..

af andre småting er at den miawer meget når jeg træder ud af badet og faktisk gerne vil tørres selv om den er helt tør
    den elsker MEGET STÆRK ost

når den har lavet bummelum skal den altid drøne rundt i hele lejligheden i høj fart

skøre hunmis

• #7   3. mar 2009 Vores den ene kat, Lucki, kan lege aport med røde sodavandskapsler. smiley Hun kommer med dem igen, når vi kaster dem.. det ser simpelthen så sødt ud smiley Og så kommer der det største "brægen" når vi kæler for hende bagefter.. hehe smiley

Bette, har ikke så mange tricks.. hun sover bare.. haha smiley Man kan vel kalde det for at "spille død" smiley Men hun kan præsterer at både ligge ned og lege med en bold, hehe.. det viser bare hvor doven hun er smiley
    og så kan hun bare ikke lide min kæreste hvis han holder hende.. hæhæ.. jeg skal se om jeg kan fange et billed af det en dag, for det ser sjovt ud smiley

Dia's små særheder er umulige at remse op, for hun er simpelthen så fuld af spilopper og energi, 24 timer i døgnet smiley Hun er bare over alt og i alt smiley

• #8   4. mar 2009 hæhæ smiley Vi kan vel bare sige at vi har magelige katte smiley

Kommentér på:
De kære små´s små særheder.....

Annonce