{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Mille's underlige opførsel.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..
Min dejlige kat Mille har ændret meget adfærd her på det sidste.. Hun er fra d. 25 Juni, så hun er omkring de 9 måneder gammel..
Hun er den sødeste pige overfor mig, men det pinlige er, at hun ikke kan lade vores gæster være.. Hun springer på dem, hele tiden, og hun kan heller ikke lade min forlovede være..
Jeg har virkelig brug for lidt råd fra jer, for jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre..
Mange kram, Sabina..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mille's underlige opførsel..
  • #1   7. mar 2009 For det første.. er hun neutraliseret?

Hvad mener du med at hun springer på dem. Er det angriber dem du mener?

• #2   7. mar 2009 ja hun angriber dem..
    nej hun er ikke neutraliseret.. jeg vil have killinger på hende engang, så det er udelukket..

• #3   8. mar 2009 jamen hun har jo ikke været sådan altid, og det skal nok få en ende..
    alt i alt er Mille den dejligste putte kat, men ser sig nogle gange ond på gæster..

• #4   8. mar 2009 Jeg synes du skulle overveje kraftigt om det er et temperement der er værd at avle på.

• #5   8. mar 2009 Er der nogen speciel grund til at du absolut vil have killinger på hende?
    Neutralisation er så langt at foretrække, hun bliver måske endda roligere af det.
    Hun er en almindelig huskat, så til sommer vil der være killinger i overflod, og det kan være rigtig rigtig svært at komme af med sine killinger. Det bør du lige tænke over før du lader hende parre. Er det bare for din skyld, fordi det kunne være hyggeligt ??? Eller er du 112 % sikker på at kunne komme af med killingerne, hun kan jo få en 6-7 stykker, og venner der siger ja tak nu, har det med at trække sig når først kilingerne er 12 uger gamle og skal hjemmefra. Du skal ud og finde nye gode sikre hjem til hendes killinger. Og husk på at hele sommeren vil der være masser af moderløse killinger og andre killinger som andre folk heller ikke kan komme af med.

Kommentér på:
Mille's underlige opførsel..

Annonce