er katten for snu? {{forumTopicSubject}}
jeg vil gerne hegne hele min have inde men har ikke råd til det lige pt.
men i mangel af bedre tænkte jeg på at sætte hønsetråd op inde i hækken men det er jo ikke ret højt.
Finder kattene som ellers er inde katte, på at springe over når nu hønsenettet bliver sat ind i mellem vores bøgehæk som er meget tæt?
Kattene har flere gange været med ude i haven i sele.. og de går bare rundt med selen efter sig.. jeg behøver ikke holde dem (endnu) de er stadig ikke helt trygge ved at komme ud.. og løber også hurtigt ind hvis de hører en underlig lyd...
Så tænkte at de måske godt kan finde ud af at blive inde i haven når de ikke umiddelbart kan se ud igennem hækken....
Er det for stor en satsning at tage?
Skal lige tilføje at det er 2 mco - den ene er eventyrlysten.. den anden er en tøssedreng...
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
nej de går løs rundt med sele.. de løber ikke andre steder hen end ind af vores terrasse dør... jeg vil IKKE binde dem fast i noget... da jeg så fratager dem deres mulighed for at løbe ind hvis de bliver bange... og de får nok også højst sandsynligt kludret sig godt sammen..
de kan ikke kravle op i bøgehækken da den er helt tæt, og de forsøger hellere ikke at gå igennem den.. derfor jeg tænkte et lille hegn måske var nok midlertidigt..
Jeg tror det må komme an på en prøve... de kommer selvfølgelig ikke alene ud.. jeg er altid sammen med dem når de er ude.
jeg har også overvejet at lave en løbe gård men den bliver ikke mere end 6x4,5 m og det bliver i gavlen af vores hus....synes det er synd at "parkere" dem deromme... jeg vil gerne have de skal være så fri som muligt og de skal kunne se os....
De er en STOR del af vores familie - så tankerne er mange omkring hvordan det skal gøres..
planen var at hegne hele haven ind.. men så røg manden på fordelingen.. så indtil videre må vi finde en billigere løsning...
(det kan mærkes hårdt når man mister 9000,- om mdr)
er katten for snu?