{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

I dag tog carla den på hovedet ud af {{forumTopicSubject}}

i dag tog carla den på hovedet ud af VINDUET!!! var ude ikøkkenet forat vende en kage i ovnen og da jeg kom ind i stuen igen vidstejeg der var noget galt!!! en mærkelig stilhed! carla var holdt op med at lege... underligt. efter minutters kalden og kiggen rundt i alle afkroge af lejligheden - ingen kat - faldt mine øjne på det åbne vindue! der gik ikke sekunder før jeg var udenfor og nede foran vinduet!!! ingen kat at se! efter ti min. kalden og leden i diverse busskadser kom der endelig en lille miauw'en fra buskene- carla det lille puds. HELDIGVIS er der intet sket med hende - ud over et skår i stoltheden. og ja man skulle jo tro hun skulle ha' lært noget af sådan en tur - men nej hun er stadig lige optaget af vinduet, så i morgen kommer der net for og indtil da må vinduet så holdes lukket!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I dag tog carla den på hovedet ud af
  • #1   22. sep 2005 Var da godt der ikke skete hende noget... smiley Ellers kan jeg foreslå at man køber sådan en tyveri-/børnesikring, som man kan få i et byggemarked.. den er meget svær at beskrive, men den gør at vinduet kun kan åbnes et vidst antal cm og ikke mere... heller ikke udefra uden man lukker vinduet først.. og godt nok er katte kloge, men de kan ikke lukke vinduet, hive en haspe af og åbne det igen smiley Det er med små fordybninger så det heller ikke bare klapper i uden videre...

    Er bare et forslag hvis du vil undgå nettet, har det selv på mine vinduer.. smiley Begge katte er vilde med at sidde med poterne ude af vinduet mens der flyver en flue forbi.. Men har nu hele tiden haft det på et af vinduerne mht tyverisikring så vinduet kunne stå åbent..


  • #2   22. sep 2005 vil jeg overveje! men det med tyverisikring er nu ikke det stor problem - 1.sal!!!

  • #3   22. sep 2005 Hehe, næææ... Men kan ikke huske hvad de hedder og byggemarkeder ved godt hvad det er hvis man siger det er dem der kan bruges mod tyverisikring smiley De koster godt nok mellem 70 og 100 kr pr dims, men man slipper for at se på noget net.. smiley

  • #4   22. sep 2005 så må jeg forbi byggemarkedet også og se hvad det er for en dims smiley

Kommentér på:
I dag tog carla den på hovedet ud af

Annonce