{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Update omkring syge katte {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at så mange mennesker opretter en tråd herinde om deres syge kat, for derefter at logge af og blive væk i flere dage?? Kom dog med en update, vi er mange som sidder og holder øje med, hvorvidt det er gået godt med katten og om den er kommet sig, har været ved dyrlægen osv. Ikke fordi vi vil irettesætte, men fordi vi elsker katte og tænker på deres velbefindende.

Synes simpelthen ikke man kan være det bekendt, at man ikke vil komme med en opdateringen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update omkring syge katte
  • #1   3. apr 2009 ja

• #2   3. apr 2009 Mille:

Jeg kan sagtens forstå din tankegang. Jeg synes også at det er irriterende og frustrerende... Men nogle gange tror jeg, at folk er laaaang tid om at give en opdatering, fordi de har nok i sig selv (forstå mig ret)...

• #3   3. apr 2009 Sanne
    Ja, du har nok ret. Det er ikke sikkert de tænker på, at vi er nogle som meget gerne vil høre hvordan det er gået. Måske er de bare lettede, hvis katten er kommet sig, og så tænker de ikke på lige at opsummere..
    Ved det ikke, men synes det er lidt træls, når man har skrevet, at man ikke hører noget om hvordan det er gået..

• #4   3. apr 2009 Mille:

Ja, du har ret ... smiley

• #5   3. apr 2009 Mille, ikke fordi mit har været så slemt, men da lige lave en opdatering om min kat opstød. smiley
    altså jeg har ikke skrevet nærmere om min kats opstød da der ikke rigtig var nolge ældring i det. nu har han dog fået kattemalt i to dage. og lå en ordnelig bræk klat på gulvet i morges. (nu ingen garanti for det er hans da jeg jo har to katte) og nu opsavere jeg ham med spædning for at se om det måske er ham og om det har hjulpet. Kan jo være jeg er heldig.

Mine anden kat har jeg også haft lavet en debat om, fordi han øje løber meget, ingen nyheder i det. Det løber stadig, og har fundet ud af min dyrlæge er en idiot fordi hun overhovet ikke gider høre på hvad jeg siger. Så lille Loke kommer til en ny dyrlæge om ikke så længe, også skal jeg da nok ligge en opdatering ihverflad.... smiley

så er der ihveflad lige svar for mine misser... smiley

men kan godt følge sig, jo også rart for folk at vide hvad grunden muligvis har været til de simtomer de har haft.

• #6   3. apr 2009 min update er opdateret ;O) så har mit på det rene *ss* men er da træls når man ikke får vide mere om de stakkels missere =O)

• #7   3. apr 2009 Balder og Loke:
    Godt at høre lidt fra dig og misserne. Håber kattemalt virker på ham, jeg har i hvert fald haft god erfaring med det, hvis det er pga hårboller smiley
    Håber det hjælper med en ny dyrlæge til Loke - Når man betaler i dyre domme til de dyrlæger, så må de altså også være lidt lydhør overfor hvad man selv har at sige. Det er trods alt os der kender vores misser bedst smiley

Renate
    Godt at du har dit på det rene smiley Og ja, det er altså træls når man ikke får noget at vide om, hvorvidt katten har det godt/er i bedring..

• #8   3. apr 2009 Mille - Håber jeg også, han ser nu heller ikke ud til det har generet ham med de opstød. men jo selvf bekymret for der måske sad noget fast i halsen på ham, men han spiser og drikker da helt normalt. Så giver det lige lidt dage og ser hvad der sker. og om det har hjulpet smiley

Det med Loke og dyrlægen, ja er helt bestemt møg irrterene at betale en formuge for hun overhovet ik gider høre på mig. Hans øje har haft løbet allerede siden vi fik ham, og er nogle mådner siden. og fortalte jeg hende jo, de havde så senere fået lidt øjnbetændelse som jeg jo så fik nogle dråber imod, og virkede fint imod det, men det ene øje løb stadig. Ja men jeg sgu bare forsætte på den øjnbetændelse dråber i 10 dage, og det sgu virke næsten med et samme. Jamen sagde jeg jo så, det virkede jo slet ikke sidst jeg fik det. Det var ligemeget, han sgu bare havde det, også ville det forsvinde. også betaler du lige de 350 kr for det.... Ja nu er der gået langt over 10 dage, og på ingen måder nolge forandring... smiley

• #9   3. apr 2009 hov ikke siden vi fik ham, men allerede Inden vi fik ham.... smiley

• #10   4. apr 2009 jeg aner stadig ikke hvad som er galt med min Elvira snøft... udover hun har fået blærebetændelse og har fået pencelinkrur som hun skal på fra idag af og de næste 10 dager.

Kommentér på:
Update omkring syge katte

Annonce