490 visninger
|
Oprettet:
Brokke-klub/navneliste {{forumTopicSubject}}
I frygt for at blive hakket ned vil jeg bare lige sige"HVAD SKER DER FOR KG????????"
hvorfor er der nogen der ikke må være med i brokkeklubben/navnelisten????, Hvorfor være emsig over hvem der står øverst?? er det hele ikke bare sjov og ballade??? hvor er den positive stemning herinde blevet af??? jeg har ikke været herinde så længe, men synes altid at der er en eller anden der står for skud. Man kan godt have forskellige meninger men afligevel tale pænt til hinanden. Vi har jo en ting til fælles allesammen..... VI ELSKER KATTE.
og lad os så¨få noget positiv energi herind. NU.
hej hej fra pia
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Hvorfor laver vi kliker herinde?
Jeg fatter det simpelthen ikke, i er da voksne mennesker - kan vi ikk holde op med at opføre os som teenagere med en selvtillid som skummetmælk 14 dage over tiden? (= de er nødt til at hakke på andre, for at føle de er noget værd)
Måske har jeg misforstået det hele, men så må i gerne forklare mig den rette sammenhæng...
Jeg ved bare, at jeg ikke har spor interesse i at være med i en "sjov-klub", hvis andre bliver lukket ude...
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Jeg citerer:"En klike er gruppe af svage mennesker, som står sammen pga. sammen føler de sig stærkere! En svag person er en person uden sin egen mening og taler efter munden på andre eller er dårlig til, at formulere sig"
- Og jeg kunne ikke være mere enig.
Engang imellem er det bedre at være objektiv, end at slå sig sammen med en gruppe og nedgøre andre.
Det er synd og skam at KG er degraderet til sådan et sted
- Heldigvis, langt hen af vejen, er debatterne gode og glade. Der er en god del af brugerne herinde, der virkelig gør noget for den gode stemning - og det beundrer jeg meget
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 55
Du har fat i noget af det gode sunshine sus. dengang det startede med de der kælenavne.... der var det bare sjov og ballade og sikke en fantasi med alle de navne, det er jo også der jeg har mit fra :-).
Men en brokkeklub der kun er for de særlige udvalgte og udelukker andre.... den er for grov og der kan jeg godt følge johanne i at kalde det børnehave-agtigt. jeg kan godt forstå at du har lidt svært ved at følge med katly for meget af det er også rimeligt langt ude....
men en knuser til alle fra pia
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 55
Brokke-klub/navneliste