1.024 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Pro-Nature kattefoder Pro-Nature kattefoder
Her her inde... Håber der er nogen der kan hjælpe mig... Jeg var i dyrhandleren i dag hvor de sagde at Pro-Nature er lige så godt som Royal Canin og endda billigere. Royal Canin betaler man for navnet nu siger han... Men mine har da været rigtig glade for at få Royal Canin Outdoor og se pæne ud. Men hvis de 2 pridukter er det samme og man så kan spare penge er det da det man skal gøre hehe...
Men hvem har erfaring med det. Vil ikke bare skifte fordi det er billigere men det skal også være mindste lige så godt som Royal Canin...
HJÆLP
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
Det er så bare ikke altid rigtigt. Det er bestemt ikke dem allesammen der har forstand på foder, selv om de sælger det. Nogle har selvfølgelig en god viden, der kommer kunderne til gode.
Jeg er personligt blevet skuffet for en del år siden, fordi dyrehandleren havde et produkt, han påstod var fuldt på højde med Hills, bare lige lidt billigere (ikke engang ret meget billigere). Dette måtte jeg så erkende Ikke var sandt, efter 14 dage begyndte min hund at fælde helt vildt meget og pelsen var ikke lige så flot blank som den plejede at være. Jeg smed foderet ud og brokkede mig hos dyrehandleren og gik tilbage til Hills. Men man er nok nødt til at gøre sig nogle erfaringer selv.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 145
Der er kylling og ris i, og deres light foder er der tranebær i - super godt til urinvejene.
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 145
Det er billigere end de gængse mærker som RC, Hill´s og Iams. De bruger ikke en masse penge på annoncering og "gejl" - derfor er det billigere.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
Pro-Nature kattefoder