1.024 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pro-Nature kattefoder Pro-Nature kattefoder

Her her inde... Håber der er nogen der kan hjælpe mig... Jeg var i dyrhandleren i dag hvor de sagde at Pro-Nature er lige så godt som Royal Canin og endda billigere. Royal Canin betaler man for navnet nu siger han... Men mine har da været rigtig glade for at få Royal Canin Outdoor og se pæne ud. Men hvis de 2 pridukter er det samme og man så kan spare penge er det da det man skal gøre hehe...

Men hvem har erfaring med det. Vil ikke bare skifte fordi det er billigere men det skal også være mindste lige så godt som Royal Canin...

HJÆLP

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pro-Nature kattefoder
  • #1   15. apr 2009 Jeg kender ikke pro-nature. Men jeg har været hos adskillige dyrehandlere efterhånden og de har sjovt nok ALLESAMMEN et mærke de anbefaler der prismæssigt ligger lidt under Royal canin og Hills men de siger det er lige så godt.
    Det er så bare ikke altid rigtigt. Det er bestemt ikke dem allesammen der har forstand på foder, selv om de sælger det. Nogle har selvfølgelig en god viden, der kommer kunderne til gode.

Jeg er personligt blevet skuffet for en del år siden, fordi dyrehandleren havde et produkt, han påstod var fuldt på højde med Hills, bare lige lidt billigere (ikke engang ret meget billigere). Dette måtte jeg så erkende Ikke var sandt, efter 14 dage begyndte min hund at fælde helt vildt meget og pelsen var ikke lige så flot blank som den plejede at være. Jeg smed foderet ud og brokkede mig hos dyrehandleren og gik tilbage til Hills. Men man er nok nødt til at gøre sig nogle erfaringer selv.

• #2   15. apr 2009 Nææ dyrehandleren påstod faktisk foderet var bedre end Hills (det kom jeg lige i tanke om) og jeg villle jo gerne give min hund det bedste af det bedste. Pris forskellen var ca. 20-30 kr.

• #3   15. apr 2009 Foderet er et GODT foder, så lige fod med RC.
    Der er kylling og ris i, og deres light foder er der tranebær i - super godt til urinvejene.

• #4   15. apr 2009 Lige en ting mere... Der er mere kød i end Hill´s produkterne.

Det er billigere end de gængse mærker som RC, Hill´s og Iams. De bruger ikke en masse penge på annoncering og "gejl" - derfor er det billigere.

• #5   15. apr 2009 vi har netop prøvet pro-nature, det virker som et godt produkt, men for første gang har vi haft et foder som ingen af vores katte kunne lide, de nægtede totalt at spise det og sultede så istedet i 3 dage, hvorefter vi gav os og gav dem noget andet foder

Kommentér på:
Pro-Nature kattefoder

Annonce