1.084 visninger
|
Oprettet:
Bengaler vs. Abyssinier {{forumTopicSubject}}
Hej Kattegalleri
Nu har jeg siddet og kigget på bengaler killinger, og er helt skudt i dem - men nu siger min fars kæreste er bengaleren er en "svær" kat at starte med i forhold til en abby.
Så, hvordan og hvorledes ligger landet med de to racer? Forskelle?
Er bengalen svær for førstegangs katte ejere?
Jeg håber der sidder nogen derude, der har lidt viden at dele ud af
Mvh Marie-Louise.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Jeg begyndte selv men en Bengal og JO de er en håndfuld fordi de er meget aktive og keder de sig finder de ofte på Uartigheder.. Men i det du har nogle dejlig katte den lille bandit vil kunne lege med så går meget af kruttet af...
Jeg kender ikke Abyen da jeg aldrig selv har ejet en.. men det skulle også være en aktiv kat... og dem jeg har mødt er dejlige..
Jeg ville helt sikkert prøve at besøge nogen der har racerne for jeg kan godt sidde her og fortælle dig hvor skønne Bengalere er men det er en beslutning man selv må tage..
Held og lykke..
Naja
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 104
min lille bror har en bengal kat det er hans første og synes ikke det er sværer. du kan skrive til ham
se link
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=23030
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 220
Det var hellere ikke dét indtryk jeg har fået, når jeg har læst om racen og snakket med opdrættere. Jeg er fuldt ud forstået med at det er en aktiv race, men alle killinger er vel en mundfuld at underholde?
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Det skal også siges at Bengalere KAN godt være Meget højt råbende... Jeg har en der er og en der ikke er
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Det her klip er af Signes misser da de mødte den nye hamster:
http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5398
især i sidste halvdel af videoen er der billeder af Signes abyssinier Donna
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
Bengaler vs. Abyssinier