{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.928 visninger | Oprettet:

Hvorfor napper hun? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et spørgsmål jeg har tænkt over i forhold til vores hunkat. Hun er ekstremt kælen, og hver gang hun kommer hen for at blive nusset, er noget at det første hun gør at nappe i hagen eller kinden. Ikke specielt hårdt.
Hun har altid gjort det, lige siden hun var helt lille. Vi morer os lidt over det, men jeg undrer mig egentlig over hvorfor hun gør det, da ingen af vores andre katte gør det.
Hun gør det også når vi sover, hvor mange gange er vi ikke vågnet forskrækket ved at hun satte tænderne i ens hage..
er der nogen af jeres katte der også gør det, og er der nogen der har et godt bud på hvorfor?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor napper hun?
  • #2   27. apr 2009 hehe... det er fordi hun ikke ved hvordan hun ellers skal udvise hengivenhed. Napperi er det eneste hun har lært. Tænk på at når de som små bliver vasket af deres mor, så napper hun også lige lidt i dem, og de napper i hinanden. Det er kun kærligt ment.
    Min hunkat gør det i næsen, og selvom hun ikke gør det hårdt, gør det bare så ondt, så når hendes hoved kommer op til mit, så vender jeg mig væk, og det er egentlig synd for hende, men det gør bare så ondt.


  • #3   27. apr 2009 skalde napper også men af to årsager enten fordi han blir overstadig når vi kæler eller fordi han ikke får opmærksomhed nok.


  • #4   27. apr 2009 vores hankat napper i armen, meget blidt, hver gang han er overkælen, og vil kunne slet ikke forstå det, troede det var adfærds problemer eller at han havde ondt et sted. meget efter at have læst den her tråd er jeg noget mere lettet smiley

  • #5   27. apr 2009 Mau & Rex, jamen vær du helt rolig smiley det er ikke et adfærdsproblem smiley

Kommentér på:
Hvorfor napper hun?

Annonce