{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

hjælp ang mulig gravid kat {{forumTopicSubject}}

Har en veninde hvis kat er mest udekat,
Hun er ret tyk på mavsen, men den hænger ikke, hendes dutter er ret store.
Syntes ikke jeg kan mærke noget i hende der bevæger sig, kan hun evt ha født killingerne, et eller andet sted ??
Eller hvad siger i ??

Jeg er meget i tvivl, vi har prøvet at følge lidt efter hende. Og ledt rundt omkring men kan ikk lige finde nogle lige pt.

Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang mulig gravid kat
  • #1   28. apr 2009 Det ville KLART være det nemmeste og bedste, hvis din veninde vidste hvornår katten var i løbetid, og regne ud derfra.

    At hun så vælger at lade en (mulig) højgravid kat ud, det er ikke så smart. Katten kan sagtens have født killingerne ude, hvis hun har haft termin.






  • #2   28. apr 2009 det er i prinsippet ikk deres kat, men dem der boede der før som har efterladt den...
    Så den går hun ude, da de har hund som vil bide hende.
    Så tvivler på hun ved hvornår den har været i løb.

    Men hendes børn siger de har set 2 hankatte der har været på hende smiley


  • #3   28. apr 2009 Min søsters kat blev tynd lige efter hun havde født.

    Den kunne godt lyde som om at den er gravid, og som regel lægger den killingerne et sted hvor den føler sig tryg.

    Vi kunne heller ikke mærke noget bevæge sig på min søsters kat, men vi var ikke i tvivl om at hun var gravid. smiley


  • #4   29. apr 2009 hende her har altid været lidt tyk, men syntes bare at der da må være killinger i mavsen på hende, nu når dutterne er blevet så store. Det er de vel ikke hvis hun en gang før har fået killinger de bliver vel små igen inden næste kul ?

  • #5   29. apr 2009 jeg syntes det lyder som om hun er med killinger

    kan din veinde ikke tage hende indendøres, og holde hende inden for en kort periode, hvis hun skal have killinger, er der nok bedst hun får dem indendøres


  • #6   29. apr 2009 jeg skal lige ha en snak med manden om vi evt kan tage hende.
    min veninde kan ikke tage hende ind da hendes hund ikke kan li den og vil bide hende. smiley


Kommentér på:
hjælp ang mulig gravid kat

Annonce