{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

tigerdyr er blevet kastereret {{forumTopicSubject}}

så kom turen til tigerdyr, vores dejlige bengalske-maine coon hankat, han blev kastereret i går, og alt gik bare fint

det var ikke meningen det var han der skulle kastereret , detvar meningen det var vores hellig birma-ragdoll bl, men han har nu været væk i 10 dag, han er aldrig væk længer end 4, men tiden var bestildt

og da vi alligevel skulle have kasteret tigerdyr på en senere tidspunkt, blevdet alså ham der kom til dr dyr, samtidig fik vi ham øremærket og vaksineret, så nu er han helt i orden

men nej hvor var han skæv, den foreste og bagerste del talte i hvert fald ikke sammen, de de gik hvert sin vej hele tiden

så vi hentet hunde buret frem, lagde tykke dejlige tæpper og hans ynglingskurv der ind, og så snork sovhan ellers igen

her til morgen er han næsten sig selv igen, moske i et lidt roligere tempå end normalt,men han har det fint

så nu krydser bi bare finger for at gismo kommer hjem snart, vi er død bekymret for om der er sket ham noget, men i morgen, deler vi sedeler ud i området, og beder folk åbne deres skure for at se om han skulle have gået ind i et mens deres dør har været åben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tigerdyr er blevet kastereret
  • #1   29. apr 2009 det da trist at jeres anden kat er løbet væk, så held og lykke med at få ham hjem igen. og det er da dejligt at i har fået ordet det med tigerdyr nu, så behøves i ikke tænke på det senere

• #2   30. apr 2009 Jeg har også prøvet med en af mine hankatte, da han skulle kastreres der kom dyrlægen her hjem og gjorde det, men den morgen dyrlægen skulle komme havde han været væk næsten et døgn, så jeg måtte aflyse dyrlægen den dag, så vi aftalte at jeg skulle holde ham inde næste gang jeg så ham og så ringe efter en ny tid... :¤)
    Men han var også blevet et år og havde nok fået færden af de lokale "damer"... :¤)
    Hvor gammel er din han so sku ha været kastreret ?
    10 dage er godt nok længe at være væk, der ville jeg være meget bekymret for hvad der kan være sket.. Håber du finder din mis...

Kommentér på:
tigerdyr er blevet kastereret

Annonce