544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vil I prøvge noget sjovt? Vil I prøvge noget sjovt?

Så prøv at gå ind på denne her hjemmeside www.maps.google.com og find jeres eget hjem!

Hurtig brugsanvisning:

I kan skrive "Denmark" eller "Copenhagen" i søgefeltet foroven og så springer den direkte til Danmark, så skal I bare vælge "Satellite" i øverste højre hjørne af kortet. Når I klikker på billedet med venstre musetast og holder den inde så kan I køre rundt, og ude i venstre side af kortet kan I zoome ud og ind via "bjælken". Nogle byer kan den have svært ved at finde ordenligt, så skal man bare zoome lidt ud igen. Der er selvfølgelig størst chance for at finde ens eget hjem hvis man bor i en stor by, eller KBH kommune.

Grafikken her er ikke super, men er heller ikke på min egen computer. Man kan heller ikke komme så tæt på så man kan se ens hus helt præcist, men man kan da se det nok til at kunne adskille det fra naboens hvis det ellers ikke er rækkehuse eller ligende smiley

Det lykkedes mig at finde mit eget hus smiley Men ok jeg bor i nærheden af vandet så lidt nemt, men det er garanteret mere besværligt hvis man bor midt på Sjælland eller Jylland smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil I prøvge noget sjovt?
Kommentér på:
Vil I prøvge noget sjovt?

Annonce