{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

Hjælp til voliere og kat {{forumTopicSubject}}

Hej, vi er begyndt at overveje at få kat igen, men da vi bor til leje et sted, hvor man skal have alle husdyr hegnet ind, har vi talt lidt om at lave et voliere i vores have. Vi har dog ingen erfaring med det på nogen som helst måde og vi har ikke haft kat i 8 år, så vi er lidt ude at træning. Jeg er derfor interesseret i at høre andres erfaringer med voliere og katte i volierer.
Jeg er også meget interesseret i at høre om eventuelle kattesikrende hegne.
Her er nogen billeder af vores have.
P.S. Ved ikke om det betyder noget, men vi er umiddelbart fastlåst på enten en Ragdoll, Hellig Birma, Scottish Fold og British Shorthair. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til voliere og kat
  • #1   5. jul Her er også et billede oppefra.

profilbillede
  • #2   6. jul Katten vil helt sikkert blive glad for, at kunne komme ud i trykke omgivelser, dejligt I tænker på det.
    Min have er ikke ret stor, ca 5x6 meter, så hegn i hækken var mit valg, men jeg kan se jeres have er noget større, så hegn over alt, bliver noget dyrere og noget mere arbejde, så det er op til jer selv, at finde ud af om det skal være det, eller en mindre indhegning med låg på, som uden tvivl er det Aller sikreste.
    Jeg er sluppet godt fra, at have trådhegn i hækken, som bare var ca 170 hvor de øverste 30 cm var bukket ind i 45grader vinkel, det har fungeret i 17 år, min datter har også indhegnet haven, men hun har fast plankehegn til 2 sider, det har været langt sværere at sikre, for de klatre i hegnet, og hun har haft en kat, som kunne klatre baglæns med hovedet ned ad og maven op, så det var noget af en opgave, at holde ham inde.
    De 2 hun har nu, er ikke smuttet, men hun har jo også lært noget om kattesikring.
    Man kan købe løbegård til katte, som et færdigt bygge system, hvis nu i ikke er til bygge man bob smiley
    Glæder mig til, at se dit valg, både af kat og indhegning.

• #3   7. jul Vi har bygget kattegård på begge sider af vores hus og det har vi ikke fortrudt.
    Det gør også at vi når sommervarmen er over os, kan åbne døre i begge ender af huset og få gennemtræk.
    Du kan se dem i mine album.
    Held og lykke med det hele

• #4   7. jul Jeg har lige lavet en kombineret overdækket terrasse / voliere. 2 sider med stakit og resten rionet 5x5 cm. Den er 11 kvm. og det er den bedste investering!
    Der er nemlig også en tendens til, at katte skal "reddes" bare de er gået en tur.

• #5   7. jul Jeg har lige lavet en kombineret overdækket terrasse / voliere. 2 sider med stakit og resten rionet 5x5 cm. Den er 11 kvm. og det er den bedste investering!
    Der er nemlig også en tendens til, at katte skal "reddes" bare de er gået en tur.
    Men for din egen skyld.. få alle tilladelser i hus, så kan du have ro i maven.

• #6   7. jul har selv løbegård og har haft i snart 30 år og vil ikke undvære den
    jeg har ikke ture lavet indhegnet have, men ved at der er mange som har det, til stor glæde for kattene

min løbegård er ca 40 m2+ men har så også 10 katte

kan anbefale dig at læse mere her

https://www.katteindhegning.dk/

og er du på fb så er der to gode grupper
    https://www.facebook.com/groups/700340594143785

https://www.facebook.com/groups/461695510596689

løbegårder kan bla købes hos
    omlet.dk
    og ellers kan man få en tømmer til at lave den,

Kommentér på:
Hjælp til voliere og kat

Annonce