{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Udekatte ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle !

Jae - jeg forbarmede mig over mine små bamser og de er nu udekatte !

MEN - jeg bor i et villakvarter og en nabo der åbenbart er bange for katte tog fat i mig i dag ! Det viser sig så min den ene kat, lister sig ind i deres gang - dvs. det er sket EN gang ! Og han gik ikke længere - hun truer nu med at næste gang afliver hun ham ! Jeg sagde at de gerne måtte smide vand på ham osv. da det selvfølgelig IKKE er acceptabelt ! MEN, skal jeg bare hoppe op og falde ned på det eller ?

Jeg havde overvejet en voliere - men synes alligevel det er synd - jeg bor jo hvor der er marker og skov over det hele - så hvorfor FILAN går han ind til andre - ihhh ha ! Nogle ideer ? Eller skal jeg holde dem inde igen ? Det ville jo osse være synd - eller ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udekatte ??
  • #1   12. maj 2009 Hejsa.

    Jeg tror, jeg vil overvejede at skyde de penge i projektet, som det ville koste at indhegne haven, hvis jeg var jer.
    Kender flere der har gjort det frem for en voliere. Det giver en god frihed, med at kunne lade dåren stå åben ud til haven om sommeren osv.
    Plus det er lidt hyggeligt, at kunne sidde i sin have med kattene omkring sig.
    Bare en tanke... smiley


  • #2   12. maj 2009 Jamen haven er allerede hegenet ind smiley Dog til min hund ! Men det må jeg vel overveje ! Men de må jo ikke aflive - de må kun holde dem tilbage mener jeg ??

  • #5   13. maj 2009 Min er også udekat på 2 måned, jeg er heldig den næsten altid bliver i haven, den har dog for 1 måned siden været inde ved vores nabo som ofte har deres dør stående åben, kattten er mere end velkommen ved dem da de savner deres gamle kat men trods det har den ikke været inde af deres dør siden - tror den ganske simpelt fik sin nysgerrighed tilfredsstillet af den ene gang, men med sådan en nabo som du har turde jeg ikke tage chancen, så hellere indhegne hele haven så katten ikke kan komme ud.
    jeg var lidt i tvivl om min skulle være ren indekat men når jeg nu dagligt ser den lege og tumle rundt i hele haven er jeg slet ikke i tvivl mere - det er et rigtig katteliv i mine øjne.


Kommentér på:
Udekatte ??

Annonce