{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Katte = onde øjne? {{forumTopicSubject}}

Min moster er bange for katte..
Hun var på besøg i dag, og derfor måtte jeg lukke kattene ud i den tid hun var her (hvilket de var ganske glade for - frisk luft, WEEE! *S*)
- Jeg spurgte hende hvorfor hun ikke brød sig om katte, de er jo ikke farlige..
Hun svarede, at de havde onde øjne...!

Er jeg den eneste der synes at katte har rare øjne?
Når jeg ser på mine katte, så kan jeg ikke se noget "ondt" overhovedet - derimod et nærmest overbærende, venligt blik..

Nogen der kan give et fornuftigt bud på, hvorfor nogle folk mener at katte er djævlen selv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte = onde øjne?
  • #1   3. okt 2005 Måske pga det med pupillerne, men det mærkelige er, at hun selv har øgler i et terrarie.. *S*

- Jeg er heldigvis heller ikke bange for slanger - hvilket er godt, for jeg bor ude ved heden, hvor det vrimler med hugorme og snoge.. smiley

• #2   3. okt 2005 indrømmer at min kat kan sende nogen ENORMT skulende øjne. :)(:

• #3   3. okt 2005 pjuske har rare og venlige øjne! os pjevse men pjevse ka godt se lidt ond ud en gang i melllem ... hehe..

et kærligt potedask herfra!!!

• #4   4. okt 2005 Altså jeg vil sige mår mine misser er i ballade humør er det ikke de sødeste øjene de sender man tænker lige en ekstra gang inden mman går i vejen for dem.... men ellers har de dejlige øjne synes jeg....

• #5   4. okt 2005 Jeg bliver så dejlig rolig når jeg ser missens øjne....?
    Syns ikk kattes øjne på mogen måde vorker onde...

• #6   4. okt 2005 Sjovt du lige skriver det, jeg havde lige forleden besøg af min tvillingesøster og deres vovse, som ellers er en stor missejæger. De bor i Hundested og der er mange misser på havnen og de driller hundene når de ser de er i snor, men tak har fik tonen en anden lyd, min Ida spankulerede nok så frejdigt lige forbi uhyret med løftet hale, satte sig og begyndte at nusse sig, hunden (Emma) var forbløffet, bare gloede og Ida kiggede bare så uskyldigt på hende med sine store gule øjne, da jeg kommenterede det, sagde min søster, at det nok var øjnene hun var bange for, den køber jeg ikke, men jeg tror, at Idas attitude sagde, "her bor jeg", sådan.

Kommentér på:
Katte = onde øjne?

Annonce