{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Årh ha naboen kat.. arghh {{forumTopicSubject}}

Den er vanvittig belastende.. Det er en fertil hankat og jeg er bare ved at ha fået nok nu - den sidder nede foran huset morgen, middag og aften og bræger sin klagesang.. Jeg skræmmer den væk med alverdens ting - men den synes og være ligeglad..
Det har stået på i 3 uger nu og jeg synes ærlig talt det er ved at være lidt strengt.. Jeg har selv to katte - en kastrat og en fertil hunnmis på ppiller som tillader den tøffer rundt her..
Ikke nok med den hyler og tager på vej - den overstrinter ALT.. Den har været inde i mine bil og strinte - igår fik jeg en cola fra skuret indsmurt i kattepis..
Det er altså bare for ulækkert - hvornår er nok nok og hvad siger man til ejeren af bæstet..
Min kastrat får skyld for at smutte ind til en anden nabos kat igennem en kattelem og strinte derinde.. Jeg kan bare ikk så det til at passe eftersom det er en kastrat jeg ALDRIG har set strinte og som ikke er territoriel. Nå ja - og så har han ikke øvelsen herhjemme fra til at gå gennem kattelem...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh ha naboen kat.. arghh
  • #1   15. maj 2009 jeg har aldrig haft en kastreret kat som har strinter, - har haft 3 af slagsen men den der har jeg ikke hørt før.
    Jeg ville sprøjte noget vand efter katten og hvis ikke det hjælpeer så ville jeg tage en snak med naboen, men det kommer også an på hvordan jeres forhold er til hinanden ellers kan det snart skabe større problemer med naboen... men en træls situation du står i


  • Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
    #3   15. maj 2009 Jeg synes at når man som dig har kattepis i bil osv. så synes jeg sku man skal sige det til ejeren.

    og jeg ville sku ikke blive sur hvis der var nogen der kom og sagde at min kat går og strinter i folks biler og skure. det er da klart folk synes det er ulækkert. og jeg synes nu ikke man kan sammenligne det med at hvis man lader sin egen kat løbe rundt så skal man bare finde sig i fremmedes kattepis osv på ens ting. for selv regner jeg med at folk kommer til mig hvis min kat er generende, jeg kan jo ikke se hvad den render rundt og laver udenfor. smiley


  • #4   15. maj 2009 Det ville nok være en god ide, hvis I katteejere på vejen kunne snakke sammen om en løsning. Både I og kattene skal jo være der. Problemerne vil nok aftage en del, hvis I kunne blive enige om at få jeres katte kastreret - om ikke andet vil strintet holde op med at lugte så fælt.


  • #5   15. maj 2009 Ja det er en svær en... For ja mine katte løber frit - og dermed efterlader de også ting og sager rundt om i haverne.. Jeg har haft snakket med naboerne om det - men der render jo mange løse katte rundt her så vi kommer jo aldrig problemer kattelort til livs...
    Den hersens hankat er mig bekendt den eneste fertile kat i området - og det er også kun et spærgsmål om tid før end min blir neutraliseret.. Hun skal dog bare lige ha et kuld killinger først.. Men jeg fatter ikke hvorfor katten sidder og bræger nede ved os - min er jo på P piller og burde vel ikke udsende noget duft.. Eller gør hun det??
    Jeg sider litervis af vand efter katten og den skal bare se mig så smutter den - men chanchen for en fræk aftale er åbenbart mere tiotrækkende end frygten for lidt vand:-)


  • #7   15. maj 2009 Tag en god og VENLIG snak med hankattens ejer, for det er muligt, hun slet ikke er klar over, hvilket problem han er for andre.
    (Mange hankatte strinter nemlig ikke hjemme, men hos naboerne).

    Jeg har selv ved en venlig snak fået nogle af mine vejboere til at kastrere deres fertile hanner, som opførte sig på samme måde som jeres besøgskat.

    Startede med at sige, det var en flot kat, og at det var synd for ham, at han efterhånden var ret upopulær i området, og forklarede så hvorfor.
    Fik samtidig fortalt, at han var med til at øge bestanden af vildtlevende, forhutlede katte, og at de, hvis de lod ham kastrere, fik en hyggelig familiekat i stedet for nu en pensionær, der kun kom hjem for at spise og samle kræfter til næste jagt på hunkatte.
    Jeg overdrev noget, for jeg advarede dem også om, at man var begyndt at tale om at få ham indfanget og fjernet fra området.

    Prøv!



  • #8   15. maj 2009 *Den der ler sidst, ler bedst * Opfattede ikke noget som værende negativt.-)

    Men der skal bare ske noget og det kan kun gå for langsomt.. den her kat er pisse irriterende for at sige det mildt - den sad uden for døren i morges inden det blev lyst og klagede sin nød.. Min kastrat er jeg altså overbevist om ikke strinter - får skyld for at strinte i naboens bryggers. Jeg må erkende at jeg tror det er det omtalte bæst her:-) Folk slynger om sig med beskyldninger og det gir et rigtig dårligt naboskab..
    Jeg ved godt mine katte ka være til gene for nogen - og jeg forsøger at efterkomme det så godt jeg kan. Men jeg var bare i tvivl om man kunne tillade sig at klage over en andens kat når nu man selv har kat:-)

    Men jeg vil prøve at finde ud af hvem præcis det er der har katten og så få en venskabelig snak med ejeren...


  • #9   15. maj 2009 Syndes godt man kan tillade det hvis man siger det på en pæn måde for vi har også kat og vi skal ha fundet ejeren på en kat som hele tiden er i vores opgang forde den pisser og skider på alt i opgangen og os der bor i opgangen er enige om at det er ved at være træls at rende og gøre rent efter andres katte men sig det på en pæn måde så kan det jo værew at ejeren er forstålig.

Kommentér på:
Årh ha naboen kat.. arghh

Annonce