{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Næstved dyrlæge. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Efter et par mindre gode oplevelser hos nolge dyrlæger jeg har været til her i Næstved by, søger jeg nu hjælp fra jer derude.

nolge der kommer fra næstved, og kan anbefale en god dyrlæge i byen?

Jeg har ikke bil, så skal helst være inde i selve Næstved by.

Jeg er bare mega træt af dyrlæger der ikke gider høre på hvad jeg siger, eller som ikke gider undersøge katten ordentligt, men som sagten kan printe en fed stor regning ud.

Nu står jeg og skal ringe til en dyrlæge imorgen, og ville derfor lige høre om der var nolge der viste hvad kunne været et godt sted.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næstved dyrlæge.
  • #1   24. maj 2009 Kvægtorvets dyrlæger har jeg altid godt kunnet lide..

Men Falke dyreklinik som ligger på Erantisvej nær bowlinghallen er også super dejlige - de kan også klart anbefales smiley

• #2   24. maj 2009 Josefine . okay, den på kvætorvet har jeg os prøvet, dog synes jeg betalte lige lovligt mange penge for noget der ikke hjalp, men jeg har nok bare været uheldig med det. Dog var de så også det eneste sted der muligvis fandt lidt ud af problemet med min kats øje, deres øjneskanal skyldning hjalp desværre bare ikke....

men godt være jeg sgu vide dem en chance igen så... min veninde bruger dem også. men havde os overvejet den der Falke dyreklinkik

Den ude på gallemarksvej, den kan jeg ihverfald slet ikke anbefale....

• #3   24. maj 2009 Hmm.. Kvægtorvet har jeg mest brugt når det drejede sig om heste, kender faktisk ikke så meget til deres smådyrsdyrlæger smiley Så det kan godt være, at de ikke er så gode endda smiley Hehe..

Falke dyreklinik er super gode, jeg føler mig meget velkommen og de yder en super god service smiley

Hvad hedder den på gallemarksvej?

• #4   24. maj 2009 Den på Gallemarksvej hedder Næstved Dyreklinik. Den bruger jeg, og jeg har de få gange jeg har været der, følt at de tog mig seriøs. Jeg er meget glad for dem.

• #5   24. maj 2009 Heidi - okay, har været der 3 gange med min kats øje.
    min killings har har haft et meget fugtig øje allerede inden jeg fik ham i februar. men tog derop hvor de puttede sådan noget farve haløj i øjet for at se om der var forbindelse fra øje til næste, og alle 3 gange har de overset at der faktisk ingen forbindelse var i det ene øje til næsen, men den farvevæske der kom kom fra det andet øje.... nå men selvf os svært at se...

så havde han så overikøbet med hans øje løb fået noget øjenbetændelse, og var os gået over, og gået flere uger, hvor jeg så tog op igen og sagde hans øje stadig løb men der var ikke noget snask i, eller noget.. sagde dyrlægen, det er øjnebetændelse, slut færdig. du skal give ham de dråber her i en uge, og hvis det ikke virker så give ham det i nolge dage mere.
    sagde jeg jo så at de dråber havde jeg givet ham 2 gange før, og de viker overhovet ikke, jamen de ville virkede denne gang... :S

og ja som jeg også havde sagt, så virkede de ikke en skid. Så gad jeg ikke tage derop igen, for hun ville på igen måder høre på hvad jeg sagde.

• #6   24. maj 2009 Balder og Loke. Det er jeg ked af at hører, at du har fået så dårlig behandling deroppe. Jeg var der i mandags med min dreng Samson, hvor jeg syntes at de lytte til mig, og hun undersøgte ham rigtig godt og grundigt.

Men kan godt forstå at du ikke har lyst til at komme der mere.

• #7   24. maj 2009 Heidi - de er vist også to deroppe, en ung pige, og så en ældre en.... hende den ældre ihverflad kan jeg slet ikke, det var netop hende der gjorde sådan. Hende den unge virker rigtig sød, men tror måske hun har fri om tirsdagen hvor jeg normalt har taget derop hvis der er noget.

men ja, når man har oplevet sådan noget, gider man ikke rigtig, synes det var lidt spild at sgu betale en regning på 300-400 kr for hun ikke engang bare gd lytte lidt til mig.

• #8   24. maj 2009 Balder og Loke. Jeg har set 3 deroppe, som du nævner de 2 damer og så en mand. Jeg har altid kun været hos hende den unge af damerne. Så jeg kan ikke udtale mig om den ældre dame.

Jeg kan udmærket forstå dig at du ikke ønsker at betale så mange penge for noget, som ikke hjælper og at der ikke bliver lyttet til dig.

• #9   24. maj 2009 Heidi - ja så kan jeg nu også godt forstå du ikke har noget dårlig indtryk af det sted... for hende den unge synes jeg også var rigtig sød.
    jo heller ikke sikkert hende den gamle er sådan overfor alle, jeg frygter bare lidt hvis jeg tager derop, at det er hende den gamle igen. og kan heller ikke rigtig lide og ringe og sige jeg kun vil have en tid hvis det er hos hende den unge...

• #10   24. maj 2009 Balder og Loke. jeg kan godt forstå, at du ikke lide og ringe og bede om den unge, men jeg syntes at du skulle prøve og se om du ikke kan få hende som fast dyrlæge når du skal til deroppe. Jeg vil nok gøre det frem over, da mine katte nu kender hende og ikke de andre, Samson er nok ligeglad, han kan lide alle som vil kæle, men Sahara er ikke så meget for fremmede.

Jeg håber at du finder en løsning, hvis du nu skulle finde en anden god dyrlæge, må du godt sige til.

• #11   25. maj 2009 Heidi - tror bestemt os du skal forsøge at beholde hende den unge så vit der er muligt ihverflad... smiley Den ligger nemlig også så tæt på mig, så er jo mere praktisk hvis man ku bruge den. men skal da nok sige til hvis jeg støder på en jeg synes er helt super ihverflald... smiley

Var jo ellers meningen jeg ville ringe idag, da han jo havde gået og nyst lidt de sidste par dage, men så igår var der overhovet ingen ting, så venter lige og ser hvad der sker.

• #12   25. maj 2009 Balder og loke... Vent du bare et par dage og se om han skulle nyse mere, for ellers er det spild at tage der op.

Det er ikke den dyrlæge der ligger tættest på mig, men den dyrlæge jeg havde kendskab til, igennem min kæreste og hans sammenbo.

• #13   25. maj 2009 Heidi - Ja... synes ellers altid først de plejer at bliver raske når vi har bestilt tid...hehe... smiley ej det har nok ikke været noget særligt, måske lidt støv... må vi se, heller ik været noget idag, så vist ingen grund til at tage afsted... smiley

• #14   25. maj 2009 Balder og Loke... Det er godt at drengen ikke har vist at være syg, det er jo rarest når de er raske. Så jeg håber også at de finder ud af hvad min Samson fejler, men skal lige have ham filmet først.

• #15   25. maj 2009 Heidi - ja er det da bestemt.

hvad fejer din samson da?

• #16   25. maj 2009 eller ved du jo så ikke endnu, men hvad er der galt med ham?

• #17   25. maj 2009 Balder og Loke... Ja vi ved det ikke helt endnu, men dyrlægen mistænker at det kan være epilepsi (staves) eller efter virkninger af at han er blevet kastreret for sent..

Det der sker er at han nogen gange ligger og ryster i den bagerste halvdel af kroppen, nogen gange kan jeg snakke med ham og nogen gange kan jeg ikke få kontakt med ham.

• #18   25. maj 2009 Heidi - okay, ja læste vist godt om det i en debat, kan det passe?
    Da noget være noget. håber da i finder ud af hvad der er så...

Ikke rart at se ens dyr at syge uden at vide hvad det er... :

• #19   25. maj 2009 Balder og Loke. Ja det er rigtigt at jeg har haft en debat om det.

Jeg håber det også, min kæreste skal til dyrlægen i morgen med deres hankat, han skal kastreres og øremærkes. Så skal han vise dem, den ene video jeg har filmet med ham. Men den er ikke særlig god, man kan næsten ikke se at han ryster, på den film, så jeg håber at jeg snart får filmet noget som er tydeligere.

• #20   25. maj 2009 Heidi -
    Da noget være noget smiley Hvor tit får han de rystelser?
    Men bortset fra det så har han det fint nok eller?

• #21   25. maj 2009 Balder og Loke... Han får de her rystelser et par gange om ugen, nogen gange flere nogen gange få.

Ja ha har det ellers fint, både leger, spiser og drikker, og putter, vil kæles. Og driller Sahara.

• #22   25. maj 2009 Heidi - okay, ja ku da godt tænkes det var noget epilepsi, men jo ikke godt at vide.... Håber da ihverflad de finder ud af det, og det ikke er noget alvorligt så. men Tegner da godt at han både leger, spiser og drille ihverflad. smiley Lyder det jo til han ellers har det fint.

• #23   25. maj 2009 Balder og Loke... Ja det har han også, han har det som blommen i et æg.

• #24   26. maj 2009 Heidi - Så kan han jo ikke klage, ej er da godt at høre, havde da tros alt værret, være hvis han bare havde ligget og været sløg. Håber da ihverflad de finder ud af hvad det er...

• #25   26. maj 2009 Balder og Loke... Nej han kan ikke klage, det er o´nok også bare mig der er pylret, og en værre hønemor.

• #26   26. maj 2009 Heidi - hehe ikke noget galt i at pylre lidt om sine kære.... smiley

• #27   26. maj 2009 Balder og Loke... Nej det har du ret i..

Kommentér på:
Næstved dyrlæge.

Annonce