2.452 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
At vænne en kat af med at steppe???? At vænne en kat af med at steppe????
Jeg har i dag fået en 2 år gammel kat fra et dyreinternat... Hun har den skavank, at hun stepper OG sætter kløer i overalt.. Og det gør altså lidt avs at få sådan nogle skarpe kløer lige i låret Og det er også utrolig hårdt ved møblerne.. Men er der overhovedet noget man kan gøre, for at vænne hende af med det? Eller ihvertfald at sætte kløerne i.. Håber i har nogle godt råd... Mvh Stine
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Generer kløerne dig - klip dem - kun spidsen
jul 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 27
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 32 Svar: 253
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
- Eller giv hende noget andet at ælte i. Mine "æltere" kan godt lide lammeskind og hjemmesyede kattesenge med pladevat i. Du kan jo prøve at lave en pude til hende
Men mit bud er, at hun gør det ekstra meget lige nu, fordi hun er lidt usikker på de nye omgivelser. Det beroliger hende lidt, så måske vil det aftage med tiden
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
Men ja klip kløerne, mine to katte fik hurtig lært at klørene skal være inde når man gør det på mennekser, har jeg egnetlig bare lært dem ved at tage fat i poten når de gjorde det, ikke hårdt eller noget, bare sådan et lille blødt tag så vi nærmest hold i hånd, og kløerne er inde. Ikke så det gør ondt eller noget somt helst, bare sådan tag rundt om den....
det samme gjorde jeg når vi legede og klørene kom frem på mig. efter meget få gange holdt de op med at bruge klør.
apr 2009
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
Det ses ofte mest fra katte der er taget for tidligt fra moderen, men det er ikke kun dem der gør det. Katte forbinder æltning med glæde og tryghed.
Det er en naturlig ting de gør og kan ikke ændres. Det betyder din kat har det godt, så glæd dig over det.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
At vænne en kat af med at steppe????