{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.506 visninger | Oprettet:

Køb af savannah killinger {{forumTopicSubject}}

vil lige hører om der er nogle herinde fra der ved hvor det er muligt at købe savannah killinger.

indtil videre kender vi godt savannahkat.dk

håber nogle kan hjælpe da vi er meget intresseret i sådan en skøn kat..


Kommentarer på:  Køb af savannah killinger
  • #1   16. jun 2009 Der er mange udelandske opdrættere..
    Jeg har hørt om en del i sverige...

    http://lmgtfy.com/?q=Savannah+Cat+Breeders+In+Europe
    ( Det link skal ikke tages negativt smiley )

    Kram -


  • #2   16. jun 2009 Hahahahha !! Fedt link!!

  • #3   16. jun 2009 tro mig er prøvet, men der er sku ikke rigtig noget brubart desværre..

  • #4   17. jun 2009 Okay, det var ærgeligt..
    Jeg vil dog tro at du skal til udlandet for at få fat på den rette, og du skal regne med at skulle af med et stort beløb, der er meget få af dem herhjemme..
    Det kommer jo også an på om du vil have en F1, F2, F3, F4 eller end af de mere huskatte agtige.. Har hørt (ved dog ikke om det er rigtigt) at man skal søge tilladelse om at have en F1..
    Hvis du søger under racen Savannah herinde, kommer der ejeren af savannahkat.dk op, og en anden person der har en F1..
    Måske de vil og kan hjælpe dig...
    Held og lykke,..
    Ville også gerne selv have en, men hvis købte alle de racer jeg godt ville have, så tror jeg ikke jeg havde meget tid til overs til andre ting.. xD

    Kram -


  • #5   17. jun 2009 hey tusind tak for hjæpen indtil videre.. ja du har helt ret, fra f1 til f3 er de ikke lovlige i dk med mindre den lokale poloti mester har været forbi og tjekke indhegningen og givet særlig tilladelse.. men resten af dem er helt ok at ha i dk uden tilladelse.. havde satsset på en f4 eller en f5 hvis det skal blive aktuelt overhoved, ja for de kræver noget merre kan jeg regne ud en vores søde huskat garfield. hehe og ja desværre så skal man nok til udlandet for at finde noget, men har skrevet en mail inde på savanhkat.dk så nu må vi se hvad de søde mennersker svare derinde.. : )



  • Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   23. jun 2012 Er også interesseret og har også skrevet en mail på savahnkat.dk, men de svarer ikke!

    RRrrrr


  • #7   12. nov 2017 Forventer Savannah killinger til foråret 2018.
    Mvh. VikingSavannahs


    profilbillede
Kommentér på:
Køb af savannah killinger

Annonce