{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Kattegrus? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har et godt fif til noget godt, billligt kattegrus?
Normalt bruger jeg "cathrine" som jeg køber ved dyrlægen, det er utvivlsomt det bedste jeg har prøvet, men også ret dyrt...Ville gerne finde noget der holder standarden men er knap så pebret. Nogen foreslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af "ny" vaskemaskine, bortskafning af defekt vaskemaskine og tørretumbler 175.000 kr.
  • Fælde et træ og bortskaffelse 250.000 kr.
  • Tilslut en vaskemaskine 60.000 kr.
  • Vaskemaskine står ikke stille under vask. Finde ud af om der kan sættes en ny blanco vask i det hul den gamle sidder i 123.000 kr.
  • Påsætning af dør 150.000 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 71.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus?
  • #1   19. jun 2009 Kvalitet koster desværre...-ofte kan dte bedre betale sig at bruge det dyre da det så holder længere... Extreme CLassic eller den uden duft i er noget af dte bedste jeg har rbugt..og køber man det over internettet kan man spare en hel del penge... www.zooplus.co.uk

• #2   19. jun 2009 jeg køber det klumpende fra fakta. det er jeg rigtig glad for, og har hørt flere herinde sige det samme

• #3   19. jun 2009 Christina: Ja, det bedste er normalt det dyreste smiley Men det kommer vel også an på hvad man går efter. Jeg sætter stor pris på at kattebakken aldrig lugter, og der har "Cathrine" været det suverænt bedste, men det bliver nu brugt mindst lige så hurtigt som når vi har købt det billige i Rema..

Mau og Rex: synes også jeg husker noget om at have hørt om det fra fakta... Tror jeg jeg vil prøve smiley

• #4   19. jun 2009 Jeg kan varmt anbefale Ever Clean.. Det er ikke billigt, men til gengæld er det super drøjt og holder længe.. Man skal bare tage klumper væk.. Og så kan man så skifte det helt og vaske bakken efter behov...

• #5   19. jun 2009 jeg bruger fagmandens kattegrus..det rigtig godt..

• #7   19. jun 2009 jeg køber via www.olivers.dk

• #8   19. jun 2009 Jeg bruger Clean and Fresch, 1 pose koster ca 58 kr og holder en måned for en kat, 2 poser 2 katte. Bemærker ikke mere den lugter
    Det er ofte på til til 49 kr pr pose

• #9   19. jun 2009 vi køber katte grus i netto til 14kr for 8 kg, og det er vi godt tilfreds med. vi har aldrig lugtgener og vi har to katte der bruger det samme toilet. vi skifter grus og vasker deres toilet ca 1 gang om ugen, og vi har til 2 gange i en pose grus, da vi har et stort katte toilet. :o)

• #10   19. jun 2009 træpiller fra jem og fix eller en anden trælasthandel.

• Winnie L
    Winnie L Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #11   19. jun 2009 Hej.
    Jeg bruger kattegrus fra Lidl, det virker fint og er til at købe for penge.
    Træpiller som "kattegrus" har jeg aldrig hørt om, det skal da prøves. Hvad med lugt, risikere kattene ikke at få "stort" på poterne, smulre pillerne efter et tid i brug, hvad er jeres erfaring? Hvad er prisen ca?

• #12   19. jun 2009 Tusind tak for svarene smiley Nu tør jeg godt prøve mig frem med de billige produkter igen. har prøvet det fra rema, men det kan jeg ikke klare lugten af...

• #13   19. jun 2009 Jeg køber det fra fakta, hvor der står dyrelægen på smiley Det fungere altså helt fint og klumper smiley
    Prøvede sand en overgang, men trods mine pote-måtter uden for kattebakken, skulle man altså tro vi havde en mindre strand i huset.. hehe smiley Så holder mihg til fakta's grus smiley

• #14   19. jun 2009 Winnie l
    i min verden er træpiller de bedste. pillerne smulre når der kommer tis på, men man renser jo bare lidt ud og tager pøllerne.. det gode er at man bare kan tage "klumperne" og smide dem direkte i WC'et. det er jo organisk. smiley
    en stor sæk koster max 50 kr. jeg ved ikke hvor meget der er i en sæk, men der er til mange gange...
    jeg synes ellers jeg har prøvet alt, men jeg holder mig til træpiller..
    jeg har faktisk lige haft noget med hjem fra dyrlægen som man fik gratis, i en blå kasse øøhh det hed easy clean, tror jeg, sikker noget L***. klumperne blev helt hårde som ler, og de sad fast på siderne af kassen...

• #15   20. jun 2009 tja jeg holder mig til den der møgdyre fra maxizoo den der har vundet best i test...det er også den der virker best for mig...snuppe rgrim lugt og man kan tage de våde pletter 1 sek efter den er lavet. kan ikke lige huske hvad den hedder men skal ned og hente mere i morgen så kan jeg jo skrive hvad best i test hedder smiley

• #16   20. jun 2009 Vi bruger premiere eller exelent. De har ofte tilbud på det, så det er ikek så galt. For kort tis siden købte vi 4 sække (tror, at der er ca. 12 kg i én) for KUN 200 på tilbud. Derudover kan man få sån' et rabatkort på premiere ved maxizoo, så man får d. 10 sæk gratis.

• #17   20. jun 2009 syns jeg har prøvet mange af de billige man kan købe i alm dagligvarebutikker, men det har aldrig kunne leve op til kvalitetsgrus.
    De billige jeg har prøvet har lugtet dårligt efter bare en halv dag og desuden bliver det helt fugtigt og snasket, så kattene ikke har lyst til at bruge kassen.

Jeg bruger nu altid noget der hedder super clump (mener jeg), og det er jeg MEGET tilfreds med. D dufter altig friskt af babypudder og klumper rigitg godt, så kassen aldrig bliver ulækker.
    D koster 100kr. for en sæk hvilket jeg syns er ret billigt.....da jeg kan have en sæk i ca 2 måneder.

• #18   25. dec 2009 Vi bruger premiere excellent. Vi er første gangs katteejere, så vi har ikke andre erfaringer endnu. Men det fungerer super godt! Men er da lige med på en kigger, hvis der skulle være et billigere alternativ med samme kvalitet.

Kommentér på:
Kattegrus?

Annonce