{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Fællesmad til misserne? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har et lille spørgsmål.

Loui min colorpoint har altid fået persermad, nu har vi så fået Chevy som pt spiser kittenmad (begge dele er fra RC)
Men problemet er at Chevy spiser persermad, og Loui spiser kittenmad, og jeg kan jo ikke rigtig tvinge dem til at spise det der egentlig er tilegnet til dem.

Så jeg tænkte på, når Chevy er blevet så stor at han ikke skal have kittenmad mere, kunne man så ikke finde et alternativ til dem, istedet for både at købe perser og maine coon mad når de alligevel ikke spiser det de skal?

Er der nogen der kan komme med et godt alternativ fra RC? Jeg har selv tænkt på Indoor longhair mad, vil vil godt lige have et godt råd smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællesmad til misserne?
Kommentér på:
Fællesmad til misserne?

Annonce