{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Fedekur? {{forumTopicSubject}}

Da Kisser ammede Baby fik hun killingefoder (samt alskens tilskuds-halløj), og det holdt hun dig rigtig fin på.
Men i de måneder hvor hun er "vendt tilbage til" det "rigtige" foder har hun tabt sig sådan.
Hun har nogle nyreproblemer, så hun får diæt-foder.

Nogen der har en idé til "fedende" foder jeg kan give hende, som ikke gør yderligere skade på leveren?

Jeg kan ikk li at hun taber sig sådan smiley

(Ormekur har hun fået, så det er ikk orm.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedekur?
  • #1   13. okt 2005 Ville lige høre jer inden jeg ringede til dyrlægen. Jeg hænger i hans telefon altid, synes jeg :*-)

    Har overvejet killingefoderet igen, for det får Baby stadig. Pengene skal jeg nok kunne grave frem et sted, så det er ligemeget at det er dyrt. Bare hun får lidt sul på kroppen smiley


  • #2   13. okt 2005 Brita: har bestilt to testpakker - så har de da lidt at smage på *S*

    Det er da meget brugervenligt at der ikk er porto på, og det blvier leveret dirkekte til døren smiley




  • #3   13. okt 2005 *undskyld stavefejlene. Har spildt kaffe på mit tastatur, så det går lidt amok engang imellem *SSS*

  • #4   13. okt 2005 Janni: Uh, jeg siger dig, det var rigtig ulækkert! Der var en flue i min kaffe, som jeg først opdagede da den sad i min gane... Så spyttede jeg kaffe ud over det hele, og især på tastaturet - ikk så godt .. smiley

    Får stadig kvalme når jeg lugter kaffe - flue i munden - adt! smiley smiley


  • #5   13. okt 2005 Janni: Puadrbadr! heldigvis har jeg ingen cykel, så det problem slipper jeg for smiley

    Brita: Det lyder som noget vidunder-foder smiley
    Hvis kattene kan li det i prøvepakkerne, så må jeg da hellere købe det smiley
    Jeg plejer heller ikk at sætte foder frem og fjerne bagefter, Baby og 1½ spiser sammen. Kisser har sin egen skål, for hun vil ikke dele og hun får noget andet foder end dem *SS*

    Men jeg kan altså ikke forstå at jeg ikke må sende dig regningen?! Altså seriøst, du har foreslået det, og så burde du oss betale! ;-P *GG*


  • #6   13. okt 2005 Uh, en reje vil gøre undeværker - den vil redde hele månedens budget, så tak for den! smiley

    Så må de dele rejen i 3 og spise den som dessert, når dagens kvote af tørfoder er sluppet op *GG*


  • #7   13. okt 2005 Hejsa hos din dyrlæge kan du få noget der hedder A/D som er noget dåse mad man bruger det normalt Til kritisk syge katte men som tillægs foder ved siden af tørkosten er det rigtigt godt .Jeg bruger det kun hvis min han taber sig når pigerne er i løb ..så har han jo ikke rigtigt tid til at spise :o) men det er godt en dåse koster omkring de 10-11 kr så det er lidt dyrt men det sætter skup i systemet på katten .killinge foder er godt hvis de er med killinger men ellers har de nok ikke så godt af det på længer sigt men hør dyrlægen af for man er jo også nød til at tag hensyn til hendes nyre osv
    jeg håber det lykkes for dig.


  • Elisabeth Vium G
    Elisabeth Vium G Tilmeldt:
    okt 2005

    Følger: 1 Svar: 5
    #8   13. okt 2005 Hej

    Jeg hedder Elisabeth og arbejder på en dyreklinik som som klinikassistent.

    Jeg ville også gå over til killingefoder igen, da der er mange gode ting i. Det skal helst være Seinceplan kitten fra dyrlægen. Det inderholder mange gode ting.
    Derudover bruger jeg kaffefløde 18%+ A38 og rå æggeblommer rørt op med lidt kaffefløde. Det vil give lidt kræfter igen, da det er en hård omgang at fostre et killingekuld op.


  • Elisabeth Vium G
    Elisabeth Vium G Tilmeldt:
    okt 2005

    Følger: 1 Svar: 5
    #9   13. okt 2005 Jeg har ingen erfaring med økologisk fløde, men da jeg som barn voksede op på bondegård fik kattene altid en tår af fløden. Min egen erfaring med katte siden 1983 er det jeg bruger idag, også til mine patienter på
    arbejdet.

    Jeg har også siden foråret haft kattepension hehjemme og har mange pensionerer som nu kommer igen allerede.

    De har her hos mig fået Hills og kaffefløde, så nu bruger klienterne faktisk kun dette. Det er da positivt.

    Jeg har selv 6 katte 3 Balinesere 1 siameser + 1skovkat og en ældre alm. huskat, som nu er 4 generation af mine egne.

    Hilsen Elisabeth.


  • #10   14. okt 2005 Mange tak for rådene - tror da jeg vil købe lidt kaffefløde til hende så smiley
    Håber hun også vil have det, hvis der er æggeblomme i, men jeg vil prøve mig lidt frem..
    A38 vil hun ikke spise, hun er så kræsen *S*
    Killingefoder må jeg da vist hellere købe til hende igen, det foreslår i jo stort set allesammen - så det prøver jeg smiley

    Endnu engang, tak for jeres råd smiley

    PS: Brita: Bare kom med spanden - det ska være håndpillede rejer, alt andet dur ikke til mine åhsåkræsne katte ;-P


Kommentér på:
Fedekur?

Annonce