{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Min kat/ sengebetræk {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det.
men nogle gange opføre min kat sig vildt underlig..

han vil ikke op i min seng nogle gange da han simpelthen er bange for mit sengebetræk, han laver et lille spjæt når jeg fx gør en lille bevægelse med betrækket. og han ser voldsomt skræmt ud og har kløerne ude osv..

tilsidst fik han listet sig over til min pude, og slog ud efter hjørnet på den, også var han ellers sprunget ud af sengen og væk var han

nogen der kan forklare hvad der er "galt"

tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat/ sengebetræk
  • #1   25. jun 2009 Tror du ikke snarere, det er en form for leg? - Angrib og stik af!
    (Kan se, han er ene-kat).

Ellers: Sket det kun, når du har et bestemt betræk på dit sengetøj, eller er det hip som hap?

• #2   25. jun 2009 Mogens gør det ved puden for at lege med den. Derefter angriber han den og bider den i hjørnet:) Mega sødt:)
    Jeg har godt hørt om at katte kan være bange for et specielt betræk, ligesom at min faster gamle hund kunne blive bange for gulvet?:)

• #3   26. jun 2009 jeg ved ikke om det måske er det her betræk jeg har på nu.. who knows.. men tror jeg prøver at skifte mit betræk og ser om han gør det igen..

men det ser godt nok sjovt ud... ser lige om jeg kan oprette en film med ham hvor han hopper skrækslagen tilbage og ser voldsomt skræmt ud

Kommentér på:
Min kat/ sengebetræk

Annonce