{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

hvordan gør I det? {{forumTopicSubject}}

Jeg må virkelig tage hatten af for dem af jer, der har rigtigt mange katte! Ja jeg beundrer jer nærmest. Jeg har tre stk indendørskatte og de kan da godt nok være noget af en mundfuld. Vi skulle jo kun have en kat, men I ved jo hvordan det er ;o) Man kan ikke gå på toilet alene, man kan ikke spise alene, bade alene, sidde i sofaen alene. Og så var det jeg tænkte, at det må jo så bare være endnu "værre" hos jer andre.
Nu kan det da godt være, at jeg bare har været så heldig at få tre ultra kælne katte, og det er derfor de er nusseklare hele tiden, men alligevel.

Nå ville egentlig bare udtrykke min beundring *ss*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan gør I det?
  • #1   14. okt 2005 Var så lidt :o) Synes alligevel det er utroligt. Måske skal jeg bare vænne mig til det. Mine forældre havde altid kun en af gangen og det var udekatte. De "klistrede" ikke sådan ;o)

• #2   14. okt 2005 ja dejligt. Men så var det jo at jeg tænkte at når der er mange flere, så ved jeg simpelthen ikke om jeg kunne overskue det ;o)
    I øvrigt er det så skægt, når man fortæller folk at man har tre katte. Tre! Siger de så og måber: " det er godt nok mange" Og så er det jeg står med et smil på læben og tænker: " de skulle bare vide......" ;o)

• #3   14. okt 2005 Kan jo godt se det dejlige i det, men tror nu aldrig vi får mere end tre. Og her kan de alle finde på at skulle sidde hos mig på samme tid. Zulu mellem benene alf på maven og yatzy i håret. Så er der ikke flere steder tilbage :o) Men katte er skønne! Kunne ikke leve uden dem

Kommentér på:
hvordan gør I det?

Annonce