{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Internatkatte og krydsede fingre... {{forumTopicSubject}}

Emil er jo fra dyrenes beskyttelse, og det har vi aldrig fortrudt at vi valgte!
Det er enestående at kunne give en kat, der er opgivet af næsten alle andre en ny chance, og specielt én som Emil, der ikke appelerede til så mange mulige kommende katteejere...
Emil var da vi fik ham 2,5 år, gammel, "sær" hankat, med megen personlighed og mange særheder...
Én af de ting der stod om ham da vi fik så ham på www.dyrenes-beskyttelse.dk første gang var at han ikke kunne lide børn, så det var helt sikkert IKKE ham vi tog over for at se på....
Men Emil er snu, og mente åbenbart at det var tid til at forlade internatet hvor han havde boet 3-4 måneder... Emil var én der fik lov at gå løs i et stort rum, da han ikke trivedes i en en løbegård, og da jeg og mine 2 ældste børn kom ind, strøg han over til dem og begyndte at gnubbe sig op af dem....
Vi var solgt på stedet*S*
At Emil så ikke efterfølgende, og nu har han boet her et år, har været interesseret i ungerne overhovedet er så en anden side af sagen*GG* ( Bare kald ham snu og beregnende*GG*)
Og så bliver han forhåbentligt snart "storebror" til yderligere 2 små damer, samme sted fra...
De skal bare lige igennem dyrlæge kontrol, så vi krydser fingre for at de er i orden*S*
I går var min ældste datter og jeg nemlig med en god veninde, der også er herinde med sine pragtfulde katte, over på selvsamme dyreinternat, og fik efter plagen ect lov at se de katte der endnu ikke var godkendt til adoption, og sørmer om ikke de sødeste 2 killinger/ungkatte kom STYRTENDE ( sjovt nok i selv samme run hvor vi første gang så Emil) og nærmest kastede sig over os smiley Min Datter var solgt, og ret skal være ret, det var hendes mor også*S*
Så som sagt nu krydses alt hvad krydses kan, for at de små damer er sunde og raske, så de kan komme hjem til os og bo*S*
De bliver selvfølgelig oprettet herinde....
Vi får svar på tirsdag, og er alt vel, henter vi dem d. 30...

Så kryds fingre sammen med os*S*

Laila


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internatkatte og krydsede fingre...
Kommentér på:
Internatkatte og krydsede fingre...

Annonce