{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Ska| jeg vaere bekymret??? {{forumTopicSubject}}

Er det mon bare sommervarmen der s|øver min kat e||er er der noget ga|t med ham??

Han har he|e dagen |agt og vaeret doven og faktisk kun rejst sig for at spise e||er gå på bakken.. Han har ikke haft afføring siden igår, men har tisset op ti| f|ere gange.. Han p|ejer norma|t gerne at vaere frisk men |igger nu bare og |igger. Han vi| gerne snakke men har ikke samme begejstring.. Han spiser og drikker også norma|t.

Burde jeg gå ti| dyr|aegen e||er er det bare den |ummer |uft der gør at han bare genere|t er s|øv og ik gider noget??

Håber i har nog|e gode svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ska| jeg vaere bekymret???
  • #1   30. jun 2009 Mine de ligger også bare og ligger smiley

• #3   30. jun 2009 Mine er også vildt sløve. Og de har heller ikke spist alverden. Jeg tømte en i forvejen meget tom kattebakke her til aften.. Ved I om det er almindeligt at de heller ikke gider spise så meget i varmen??

• #5   30. jun 2009 Freja er ikke doven, tvært imod ! Jo mere sol, jo mere energi!

• #6   30. jun 2009 Killingerne har masser af energi med de 2 voksne ligger og driver den af

• #7   30. jun 2009 Det er HELT normalt! Det har været meget vamt idag og det er meget lummert her til aften også.
    Begge mine to misser har ligget og sovet idag. De ligger for det meste ude på det kolde badeværelsegulv og flyder.
    De orker dårligt nok at lege med hinanden, det er måske blevet til et enkelt dask eller to.

Du skal ikke være bekymret, de er bare slået ud af varmen.

• #8   30. jun 2009 Vores 2 missere sover også dagen lang.. Vi bor i lejlighed på øverste sal. Og idag var der 31G heroppe.. Vi har dog aircon i soveværelset... Så de sover hele dagen.. Og leger nogen gange om aften når der ikke er helt så varmt smiley

• #9   30. jun 2009 Maj C - mine katte (især Tykke-Bjarne) ligger også og fiser den af hele dagen, men om aftenen og om natten nyder de livet i haven (og er ikke til at drive ind før morgengry).
    Selv om det er normalt, at katte bliver dvaske i sommervarmen, så udelukker det jo ikke at de kan blive syge, så godt du er obs på din kat smiley

• #10   1. jul 2009 <b>Min mors hankat har også været noget sløv de sidste par dage. ligger og slapper af og sover hele dagen. mest på trægulvet der er mere køligt end gulvtæpper. var da begynd og blive lidt bekymret. men det lyder til at det er meget normalt. min mor siger han er ude hele natten. han kommer så hjem 04.55 HVER morgen.

• #11   1. jul 2009 Jamen det er da a|tid rart at vide at der er f|ere som har det prob|em... se|vfø|ge|ig vi| jeg stadig vaere obs på om han egent|ig er syg e||er noget.. smiley Mange tak for jeres svar smiley |ouie har fundet ud af det åbenbart bare er rart at |igge bag ved kø|eskabet smiley

Kommentér på:
Ska| jeg vaere bekymret???

Annonce