1.135 visninger
|
Oprettet:
katte og strømhegn {{forumTopicSubject}}
jeg er ved at undersøge hvordan jeg bedst muligt hegner mine misser inde... jeg vil lave et hegn på 1.80 rundt i hele haven af stolper og volierenet, - men så var det lige at ham ekspedienten spurgte hvorfor vi ikke bare lagde en strømhegn ned i jorden, ligesom det man brugte til hunde.. og den løsning havde jeg slet ikke overvejet... er der nogen der har erfaring med dette?
efter nærmere overvejelser, så tror jeg ikke denne løsning er den bedste til mine misser, da de holder meget at at ligge under vores bøgehæk..... men er da interesseret i at høre om der er nogen der ved om det virker...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Det med den i jorden tror jeg ikke på - men kender intet til det.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
nov 2008
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
tråden er blevet læst 122 gange indtil videre og der er ikke kommer meget respons, så jeg går ud fra at det ikke er noget der er meget brugt til katte...
jeg havde tænkt mig at lave hengnet ud at noget hulmasket net, men er bange for om de kan kravle igennem, så jeg har også set på noget voilerenet, men det er så småtmasket at det bliver svært at få bøgegrenene igennem hvilket jeg gerne ville for at skjule hegnet lidt...
nogen de har nogle gode ideér?
nov 2008
katte og strømhegn