{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Super sød kattebog {{forumTopicSubject}}

Jeg har simpelthen fundet den sødeste kattebog, som I bare er NØDT til at se smiley
Den handler ikke om hvordan man passer katte osv, men den er fyldt med søde billeder og små citater...

Den hedder Guddommelige katte, koster 69 kr og har ISBN: 87-7771-386-9

Her er lidt citater fra den:
1. Når man har gjort noget slemt, er der mange måder at redde sit skind på: Se indigneret ud. Spind indsmigrende. Lad som om du føler dig krænket. Skyd skylden på hunden. Tag benene på nakken.
2. Kom ikke halsende når dit menneske kalder, men følg nøje denne procedure: Kvittér for hendes ivrige henvendelser ved at ignorere hende totalt. Fortsæt langsomt med det du er i gang med, hvad det end måtte være. Tag gerne en lang, lang lur. I tilfælde af ordet "mad" må ovenstående naturligvis helt og holdent ignoreres.
3. Det eneste jeg beder dig om, er at elske mig halvt så meget, som jeg elsker mig selv.
4. Hunde lytter. Mennesker tænker. Katte ved bare.
5. Sommetider synes jeg det er lidt synd for min vært. Jeg vækker hende klokken to om natten for at komme ud, klokken fire for at komme ind igen og klokken seks for at få min morgenmad. Så tager jeg en lur, og hvis hun kommer til at vække mig, når hun støvsuger, bliver jeg ret knotten og afviser hende i flere timer bagefter.

Til hvert citat er der et billede, så man rigtig kan se hvor "uskyldig" den kat er når den tænker på den måde.. Hehe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super sød kattebog
Kommentér på:
Super sød kattebog

Annonce