{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Billigt foder, der kan fede ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle katte-elskere smiley

Jeg har en kastreret hankat, som jeg gerne vil have til at tage på... Jeg er lige flyttet i ny bolig, så det er lidt småt med pengene for tiden.... smiley

Han har fri adgang til tørfoder hele tiden...

Men tænkte på om der er nogen af jer der har et forslag til hvad jeg kan give ham, som ikke er for dyrt...Dvs. foder fra en dyrlæge kan jeg altså desværre ikke købe smiley

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt foder, der kan fede ?
  • #1   4. jul 2009 Ja killingefoder var også min tanke, men hvor kan man købe det billigt?
    Og tak for dit svar smiley

• #3   4. jul 2009 det bliver ikke billigerer at købe md i dagligvare butikker, de æder meget mere...
    Men royal canin kan med fordel købes på zooplus.co.uk eller plantorama har lige haft 10 kg til 359 kr...

Men du skriver det er en kastereret hankat - hvorfor fede ham op det kommer som regel helt af sig selv, og man ender med modsatte problem - slankekur....

• #4   4. jul 2009 Med mine katte er det omvendt, for når de får dyrt foder, så æder de helt vildt... Men når de får billigt, så æder de mere normal mængde...

Ja han er kastreret og jo i starten tog han en smule på, men det var godt nok ikke ret meget.... og det er over et år siden han blev kastreret...

Men okay, jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget med højt fedt indhold
    Og det kan da godt være det ender med jeg er nødt til at købe det i foreslår...selvom det er dyrt synes jeg... så må jeg bare håbe at de ikke spiser så meget af det som de har gjort de andre gange jeg har givet dem dyr foder...for jo, så bliver det dyrt i længden....

• #5   4. jul 2009 Og ja de skal selvfølgelig have det godt, men der skal jo også være råd til at have dem smiley

• #7   4. jul 2009 Okay... tak det var da dejlig info smiley

• #8   4. jul 2009 Jeg vil nu også vove den påstand at måske er det dyrt med Fx Hills og RC, men du sparer penge på dyrelægeregninger, kastrater har tendens til urinvejs sygdomme og det afhjælper det dyrer foder

• #9   4. jul 2009 Du kan også købe Royal Canin billigere på www.zooplus.co.uk . Hvis det er første gang du bestiller, får du 10% rabat (husk at du skal melde dig ind for at få rabatten!)

• #10   4. jul 2009 <b>Hill's er også rigtig godt. det koster ca 600kr Plus/minus for 10 kg. (Der er tit tilbud) men herhjemme holder 10kg hill's ca 3 måneder. og jeg har 3 katte. så der er ca 200kr om måneden jeg skal ligge til side

men vil give de andre ret. det er billigere i længden med ordenlig foder

• #11   6. jul 2009 (link fjernet)

her kan du få godt foder til billige penge.....

Kommentér på:
Billigt foder, der kan fede ?

Annonce