{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

hjælp til foderplan {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Håber i kan give mig noget hjælp, da jeg ikke selv har 100 % styr på hvilken kost jeg skal give min kat, og det betyder jo meget for om han har det godt!

Han er en stor, rød, kastreret hankat på 2 år, han er vaccineret osv, men han er ret overvægtig. Det er ikke helt vildt, men jeg synes nu stadig det er for meget.

Lige pt. fodrer jeg ham med et halv bæger 3 gange dagligt. Det foder han får hedder "1'st Choice adult 1+, LIGHT - healthy weight, 34% protein, 10% fedt".

- er jeg på rette kurs, eller er der nogen der kan hjælpe mig med at finde noget andet der passer, og hvor meget han skal have? smiley

på forhånd tak!

mvh anna og oscar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til foderplan
  • #1   4. jul 2009 selve foderet lyder da ok, men står der ikke noget om mængden på posen ?? Mange har bedre erfaringer med at ha foder stående fremme hele dagen, i starten æder de meget, men det går hurtigt over når de finder ud af at det ikke forsvinder igen

  • #2   4. jul 2009 hej vi har også en kat som er meget overvægtig.. og vi giver hende spesific FRD og hun har tabt 1 kilo på 6 måneder.. så det er noget der dur smiley

    jeg kender ikke det mærke du bruger men.. men kan klart anbefale SPESIFIC (tror det staves sådan)


  • #3   5. jul 2009 Mange tak for jeres svar smiley

    Maria C - Hvor meget koster det foder du nævner?

    Maria P - Vi har også prøvet det der med, at have foder fremme hele dagen, men det fungerer ikke. Han spiser simpelthen til der ikke er mere, og det er det han har taget på af, så mit spørgsmål er, hvor mange gange om dagen jeg skal give ham, og hvor meget af gangen smiley men tak for dit svar.


Kommentér på:
hjælp til foderplan

Annonce