{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider i ledninger
  • #3   5. jul 2009 En ledningsskjuler kabelsamler (eller hvad sådanne rør eller slanger man kan samle alle ledninger i, nu hedder) vil være en god ting - især med killinger i huset.
    Ellers smør ledningerne med noget ildesmagende såsom citrusolie, kamfercreme eller andet. Sig FY idet du ser killingen skal til at bide ledninger, og henvis den til andre ting, den godt må bide i.

• #4   5. jul 2009 Killinger og for den sags skyld også voksne katte elsker at lege med snore i alle afskygninger (indl. snørebånd). På meget kattelegetøj sidder også snore, og de kan altså ikke skelne mellem snore og ledninger.

En fair løsning er som foreslået kabelskjulere og også en slags spiral, som kan føres uden på ledninger. (Jeg kender ikke navnet, men ved, at flere har købt den i byggemarkeder).

Ellers er kamfercreme godt, da katte ikke kan fordrage lugten.

• #5   5. jul 2009 Smør ledningen ind i kamfercreme.

• #6   5. jul 2009 Afled dem med noget mere intressant og spændende legetøj, hver gang de leger og bider i ledningerne.
    Sørg for at få ledningerne sat i en ledningeskjuler, så de ikke ligger og frister killingen.

• #7   5. jul 2009 Mega *På meget kattelegetøj sidder også snore, og de kan altså ikke skelne mellem snore og ledninger.*
    Det lyder logisk, og jeg har også undret mig over, hvordan min Bruno kender forskel. Aldrig har han rørt en ledning ( i hvert fald ikke mens han har boet hos mig), men snore kan han slet ikke stå for. De tykke hatteelastikker er hans yndlingssnore, og de kunne jo ellers godt minde om ledninger.

• #8   5. jul 2009 Tinka D - Måske fordi nogle katte ikke kan lide plastik, og andre kan.
    Tænk bare på alle de advarsler, der er mod gavebånd, som mange katte er kommet grueligt galt af sted med at spise.

• #9   6. jul 2009 Min kat har gjort nøjagtigt det samme!! I starten da jeg havde ham, bed han samtlige ledninger over i min lejlighed, så det blev hurtigt en dyr affære! Jeg købte en citron og smurte ledningerne ind forskellige steder (og ikke engang på alle ledninger)... Og det hjalp har ikke haft problemet siden!!:)

Kommentér på:
Bider i ledninger

Annonce