{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Noget mere fylde.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Håber nogen kan komme med rigtige gode forslag til hvordan jeg kan få lidt mere fylde på min kat. Han er 2 år gammel, kasterat og får RC Maine Coon forder ad libitum. På trods af dette syntes jeg stadig han er en anelse tynd - har fået ormekur. Han er EKSTREMT MEGET kræsen. Han går ude i løbegård fra tidlig morgen til aften - den måler 14*3*2 og der er buske, planter, klatretræer og hus til at sove i når det regner ;O)

Han har selskab af hans lillesøster på 12 uger.


Mvh. Uni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget mere fylde....
  • #2   8. jul 2009 Felis: Har prøvet med vådfoder - tror vi har været gennem samtlige mærker og varianter, han slikker lige lidt på gelen og går så. Har prøvet at tage tørfoderet væk og "tvinge" ham til at spise det, men så sulter han bare..

    Han vil ikke engang spise tun, fisk, kød eller andre lækre ting..

    Altså han er heller ikke tynd tynd, men ville heller ikke gøre noget om han fik bare lidt ekstra fylde!

    Må prøve det med fløden, men tror ikke rigtig på det, er blevet tilbudt flødeskum og is uden at ville smage på det ;O(


    Mvh. Uni


  • #4   8. jul 2009 Hvis den kun fåes i Aldi så nej, men har prøvet samtlige på hylden i føtex og super best ;O()

    Men det kan da være et forsøg værd..


Kommentér på:
Noget mere fylde....

Annonce