{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

vægt på killinger {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
er det normalt at ikke alle killingerne spiser på sammen tid? Og hvor meget skal en killng ca, tage på døgnet?

sådan her er mine killinger.

killing 1 109 gram nu 119 gram
killing 2 118 gram nu 126 gram
killing 3 106 gram nu 120 gram
killing 4 111 gram nu 110 gram.

killing 4 er en dreng og han er den sidste fødte, jeg er lidt bekømret for ham, da han ikke har taget på, men tabt sig.
han piber og opføre sig normalt, som de andre.
han har her til eftermiddag kastet op da han blev taget op kom der en kraftig gullig farve væske ud af munden, er dettet normalt ?

MVH charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt på killinger
  • #2   8. jul 2009 Jeg ville bestemt også få ham til dyrlægen med det samme!

Se evt. mit fotoalbum (link fjernet) der står mine killingers vægt. De skal gerne tage ca. 10 g. på om dagen.

• #3   8. jul 2009 de er jo kun 24 timer gamle? de steder jeg har læst om vægt kan de godt tabe sig første døgn.

hvad med de andres vægt.

• #4   8. jul 2009 Nå for pokker, jeg troede de var ældre smiley

Jamen de 3 af dem, ser ud til at have en fin vægt, men jeg ville bestemt holde øje med den lille dreng, især nu hvor han har kastet op.

• #5   8. jul 2009 Og det at han har tabt et enkelt gram, er meget normalt. Han vejer jo bestemt ikke lidt, af at være ud af et kuld på 4 smiley

• #6   8. jul 2009 nej okay, nej det er pæne og han sutter da også er de alle er kigget efter af min mor dom er dyrlæge, og er alle sunde og raske,!
    min anden hunkats killinger vejede 152 156 176 gram da de blev født, de var virkelige kæmpe store, !

Nogle der ved hvorfor han kastet op? det var en lille bitte smuke orange saft, kan det vare modermælk?

• #7   8. jul 2009 Tror det er meget normalt at de kan tabe sig lidt, det er jo kun 1 gram. der er jo forskel på om de lige har spist, eller lige er kommet af med afføring.

Mine 6 killinger kunne også en dag tabe sig eller ikke tage på (hvor jeg så var meget bekymret) men de har det alle rigtigt godt nu smiley

Og vægten ser fin ud.

Kommentér på:
vægt på killinger

Annonce