{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Advarsel om hårboller. {{forumTopicSubject}}

Her igennem den sidste uge er 4 katte blevet opereret for hårboller, jeg vil virkelig håbe at alle os katte ejere vil være obs. på dette problem, ved at børste og bade kattene, kan vi mindske at de får alle de løse hår ned i maven, til jer som har killinger husk at barbere mor katten på maven, så de små undgår alt for mange hår.Dette er et godt råd, og giv det endelig videre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel om hårboller.
  • #1   10. jul 2009 Det er et godt råd jævnligt at rede og børste kattene samt give dem kattemalt, men at barbere eller klippe en morkat er IKKE godt.
    For det første slikker og bider morkat selv området til dels frit, og for det andet ville hun meget hurtigt få sår og rifter med følgende mælkebetændelse af killingerne kløer, når de "malker" på hende.

• #2   11. jul 2009 Det er heller ikke nødvendigt at bade katten jævnligt, det er langt fra alle katte der kan lide det

• #4   11. jul 2009 Har nu heller aldrig hørt, at man skal bade sine katte for at undgå hårboller - mine kommer i hvert fald ikke i bad. Jeg ville da få et værre hus, hvis jeg begyndte på det hehe

Hvis man reder dem jævnligt og giver dem godt foder, så vil jeg mene at det sagtens kan gå. Mine har ingen problemer med det.

• #5   11. jul 2009 Endnu engang det er et godt råd, jeg siger ikke hvad i skal gøre, og hvis i er klogere end nogle som har prøvet det, så er det jo bare helt fint.

• #6   11. jul 2009 Det har intet at gøre med at være klogere, men hvad der virker. Hvis det virker for dig og dine misser, så er det jo fint. Men jeg vil ikke bade mine katte, når foder og redning sagtens kan gøre det.

Kommentér på:
Advarsel om hårboller.

Annonce