{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.163 visninger | Oprettet:

tisser i håndvasken {{forumTopicSubject}}

Min somali hankastrat har fået en underlig vane. Hvis jeg går på toilettet og tisser, så hopper han op i håndvasken ude på badeværelset og tisser i den. Han gør det kun, når jeg tisser også. Ikke når jeg er i bad for eksempel. Kattebakken er ren, så jeg forstår ikke, hvorfor han gør det. Han er meget "morpattet" og hænger stort set altidv op af mig, kan det være noget med uselvstændighed?

Han har også tisset i min dyne før, selvom han er kastreret og ellers bruger sin kattebakke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser i håndvasken
  • #2   12. jul 2009 men er der noget, jeg kan gøre ved det? For det er noget underligt noget, og en rigtig irriterende vane, han har fået sig.

• #4   12. jul 2009 Mange katte tisser i vaske, badekar og oven på afløb, hvis de kan se deres snit til det, og det har intet med dominans at gøre. De har bare fundet ud af, at så forsvinder tisset, uden de behøver at grave og dække til.

Hvis du synes, det er et problem, kan du jo lukke døren til toilettet, mens du er der smiley
    Jeg ville ønske, mine katte gjorde det, for sikke en masse grus, jeg så kunne spare, og vasken er jo nem at vaske af.

Ellers kan du anskaffe en kattebakke mere, for mange katte foretrækker at lave stort ét sted og tisse et andet sted.

• #5   12. jul 2009 Mega **Jeg ville ønske, mine katte gjorde det, for sikke en masse grus, jeg så kunne spare, og vasken er jo nem at vaske af**.

Ditto her.

Heidi H **Han gør det kun, når jeg tisser også.**

Hehe, lidt sødt at katten "selskabstisser". Måske han efterligner dig ... eller bare synes, det er hyggeligt at tisse sammen (og det er det jo :D)
    Står bakken på badeværelset? Ellers stil en ekstra bakke op der.

Tis på dynen er træls - der skal katte jo ikke tisse. Der kan være mange årsager til urenlighed. Læs evt. her: (link fjernet)

• #6   12. jul 2009 hov, jeg prøver igen
    http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed

Kommentér på:
tisser i håndvasken

Annonce