5.163 visninger
|
Oprettet:
tisser i håndvasken {{forumTopicSubject}}
Min somali hankastrat har fået en underlig vane. Hvis jeg går på toilettet og tisser, så hopper han op i håndvasken ude på badeværelset og tisser i den. Han gør det kun, når jeg tisser også. Ikke når jeg er i bad for eksempel. Kattebakken er ren, så jeg forstår ikke, hvorfor han gør det. Han er meget "morpattet" og hænger stort set altidv op af mig, kan det være noget med uselvstændighed?
Han har også tisset i min dyne før, selvom han er kastreret og ellers bruger sin kattebakke.
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 17
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.729
Hvis du synes, det er et problem, kan du jo lukke døren til toilettet, mens du er der
Jeg ville ønske, mine katte gjorde det, for sikke en masse grus, jeg så kunne spare, og vasken er jo nem at vaske af.
Ellers kan du anskaffe en kattebakke mere, for mange katte foretrækker at lave stort ét sted og tisse et andet sted.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
Ditto her.
Heidi H **Han gør det kun, når jeg tisser også.**
Hehe, lidt sødt at katten "selskabstisser". Måske han efterligner dig ... eller bare synes, det er hyggeligt at tisse sammen (og det er det jo :D)
Står bakken på badeværelset? Ellers stil en ekstra bakke op der.
Tis på dynen er træls - der skal katte jo ikke tisse. Der kan være mange årsager til urenlighed. Læs evt. her: (link fjernet)
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed
tisser i håndvasken