{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

underlige vaner, hjælp? {{forumTopicSubject}}

hej.
har nogle ting som jeg ikke kna finde nogle forklaring på som jeg håber i ved noed om.

1. min kat sover kun ude på badeværelsesgulvet, ikke andre steder, og der er ikke varme i gulvet ? nogle forklaring på det ?

2. Min kat har EN bestemt pose som den bider i nogle gange, den prøver ikke at spise det, men den gumle lige i det i 2 sek og så går den videre ? hvorfor gør den det ?

3. min kat gnider dens numse ned i gulvet efter den har været på toilet, og mange gange kommer der lort på gulvet efter det. nogle forklaring på det ?

håber i vil hjælpe mig (: På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlige vaner, hjælp?
  • #2   12. jul 2009 Så blev jeg så klog (:
    tusind tak for hjælpen (:

• #3   12. jul 2009 1. min kat sover kun ude på badeværelsesgulvet, ikke andre steder, og der er ikke varme i gulvet ? nogle forklaring på det ?
    SVAR: Måske fordi der er køligt - måske fordi det er det sted i huset, der er mest roligt.
    Må din kat komme i møblerne? Det er nemlig kattes natur at søge højder, mange gange også, når de skal sove.

2. Min kat har EN bestemt pose som den bider i nogle gange, den prøver ikke at spise det, men den gumle lige i det i 2 sek og så går den videre ? hvorfor gør den det ?
    SVAR: Hvis posen er af plastik, så fjern den. Hvis den en dag får en bid af og sluger den (plastik er mange kattes livret), kan det danne stop i tarmen.
    Hvis posen er af papir, har den måske indeholdt noget, som får den til at dufte godt.

3. min kat gnider dens numse ned i gulvet efter den har været på toilet, og mange gange kommer der lort på gulvet efter det. nogle forklaring på det ?
    SVAR: Har katten normal afføring, eller er det tyndt?
    Har den tynd mave, rengør den ikke så gerne sig selv.

• #4   12. jul 2009 *Mega*
    tak for dine svar (:

jamen der er nærmest ingen regler for min kat , den må sove på tv'et møblerne og alt det den har lyst til, men alligevel vil den sove ude på toilettet, så nu har jeg lagt dens seng der ud.

den er en fryse pose som den bider i, men du har fat i noed, blir vidst nødt til at fjerne den pose?

jamen det sker tit at dens mave er lidt tynd, og dens prutter lugter mange gange værrer end en menneskes :O?

• #5   12. jul 2009 Så ville jeg finde årsagen til, at han har tynd mave.
    Hvad bruger du af foder til ham - og hvor tit fodrer du?

• #6   12. jul 2009 Jeg har prøvet forskelligt slags foder til hende , hun er meget kræsen så det har taget et stykke tid at finde det rette. lige nu fodre jeg med piller fra Miljø & foder. og det kan hun nu meget godt lide. hun får tit lidt tynd mave hvis hun får dåse foder eller pate, men bare svært at forstå da hun ELKSER at spise det.
    og en gang om måneden får hun råt kød som hun også er helt vild med.
    tørfoderet er der altid i hendes skål hele dagen, og om aften får hun lidt dåsemad.

Er der noed jeg ikke burde gøre ?

• #7   12. jul 2009 Bare fordi hun elsker det betyder det ikke at det er godt for hende smiley

Jeg kender ikke lige det mærke du fodre med smiley Men når du har skiftet foder, hvor længe har hun så haft det gamle?

• #8   13. jul 2009 1 til 2 mdr (:
    Men nu har jeg fundet det rette foder (:

• #9   15. jul 2009 Du skal være opmærksom med om den har tynd mave. Jeg fandt ud af at min lille anton havde haft det skidt i næsten 14 dage, jeg troede bare det var pga foderskift og han bare lige skulle vænne sig til det. Men det var en bakterie han havde i maven og nu en han heldigvis sund og rask og kælen igen.

Der er meget afhængig af en så man skal være meget opmærksom på dem.

Det er sjovt for min Figaro ligger også ALTID ude på badeværelset. tror også det er fordi de er køligt derude:)

Kommentér på:
underlige vaner, hjælp?

Annonce