{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.926 visninger | Oprettet:

main coon fælder??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige fået en main coon, og han fælder helt enormt meget, har før haft norsk skovkat men syntes ikke hun fældede så meget, har også en hankat som er halv main coon og han fælder heller ikke særlig meget, men nu har ham her været hos os i snart en uge og han fælder som en sindsyg... Jeg tænkte på kan han mangle noget i sin ernæring som gør at han fælder så meget...

Jeg fik afvide at ha havde fået alt muligt forskellig mad hos de tidligere ejer men hos os får han hovedsaglig tørkost, dåsemad og kattemælk som suplement ca. 1 gang om ugen. eller kun vand.. det er det samme som min anden kat får...

Nogen der har nogen ideer eller fælder main coon bare mere end andre katte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  main coon fælder???
  • #1   15. jul 2009 Børst den hver dag så du kan hjælpe katten af med det, og så din misser ikke får alt det pels i maven, det kan godt give problemer.
    sørg for at den får noget foder mod hairball og supler evt. med kattemalt... en Furminator er fantastisk til at fjerne alt det løse underuld, jeg bruger den til mine misser og har ikke længere problemer med at der er pels alle steder...
    Jeg ved ikke om det har noget med kosten at gøre.....

• #2   15. jul 2009 Jeg børster ham 2-3 gange om dagen for at der ikke skal være hår i hele hjemmet... hva er sådan en Furminator for noget og hvor kan man købe det henne??? han har ikke selv problemer med hårboldte eller anden former for hår i maven...

• #4   15. jul 2009 okey ja det kan selvfølgelig være han er stresset over flytning fra et hjem til et andet... jeg holder øje med ham om han får problemer med hårbolde... har bestilt en Furminator og så må jeg rede ham med den for at tage det værste...

• #5   15. jul 2009 lotte...
    ikke alle katte brækker håtbolde op... mine er over 1 år gamle og har kun brækket op én gang.. jeg blev anbefalet at købe kattamalt og siden de har fået det er begge katte holdt op med at sidde og "hoste" som en hvalros

• #6   21. jan 2013 Min langhårs kat fælder utroligt meget i øjeblikket. Er det normalt for denne årstid og er der andre som har det samme problem.
    Han spiser royal cannin for steriliserede katte og får lidt våd foder og ellers vand.
    Kærlig hilsen Lillian

profilbillede
  • #7   21. jan 2013 Xander det er jo også muligt du har mere varme på, så vil den fælde hos dig i den første tid, min MCO fælder nu også meget, der var en varm periode her efter jul da tog fældningen til.
    Min nye kurilian bobtail, har mindre pels nu en da han kom i november, og jeg er sikker på det er fordi han før havde kattelem til løbegård, her er det mig som lukker ind og ud, så han er ikke ude i flere timer, han er den eneste f mine som nok ville være mere ude hvis han fik muligheden.

Kommentér på:
main coon fælder???

Annonce