main coon fælder??? {{forumTopicSubject}}
Hej
Har lige fået en main coon, og han fælder helt enormt meget, har før haft norsk skovkat men syntes ikke hun fældede så meget, har også en hankat som er halv main coon og han fælder heller ikke særlig meget, men nu har ham her været hos os i snart en uge og han fælder som en sindsyg... Jeg tænkte på kan han mangle noget i sin ernæring som gør at han fælder så meget...
Jeg fik afvide at ha havde fået alt muligt forskellig mad hos de tidligere ejer men hos os får han hovedsaglig tørkost, dåsemad og kattemælk som suplement ca. 1 gang om ugen. eller kun vand.. det er det samme som min anden kat får...
Nogen der har nogen ideer eller fælder main coon bare mere end andre katte...
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
sørg for at den får noget foder mod hairball og supler evt. med kattemalt... en Furminator er fantastisk til at fjerne alt det løse underuld, jeg bruger den til mine misser og har ikke længere problemer med at der er pels alle steder...
Jeg ved ikke om det har noget med kosten at gøre.....
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 10
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 10
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
ikke alle katte brækker håtbolde op... mine er over 1 år gamle og har kun brækket op én gang.. jeg blev anbefalet at købe kattamalt og siden de har fået det er begge katte holdt op med at sidde og "hoste" som en hvalros
sep 2011
Følger: 8 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 7
Han spiser royal cannin for steriliserede katte og får lidt våd foder og ellers vand.
Kærlig hilsen Lillian
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Min nye kurilian bobtail, har mindre pels nu en da han kom i november, og jeg er sikker på det er fordi han før havde kattelem til løbegård, her er det mig som lukker ind og ud, så han er ikke ude i flere timer, han er den eneste f mine som nok ville være mere ude hvis han fik muligheden.
main coon fælder???