{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

mormis gider ikk killingerne ?? {{forumTopicSubject}}

hejsa...
den veninde der har den kat som jeg skal ha to killinger fra er li blev ringet op af den tidlgere ejer der sagde at sidste gang katte fik killinger "forlod" eller gad den ikk sine killinger da de blev en 8-10 uger.. så stoppede den me at komme hjem så længe killinger var inde i huset... nogle der ved hvad denne grund kan være og desvæære virker det lidt allerede nu somom hun er lidt ligegald me dem.. de ka kalde og kalde på deres mor og efter mad men det er først når min veninde løfter katten over i kassen til de små den gider at gi dem mad???

min veninde er li flyttet ind i det hus hvor hun bor nu og da hun havde boet der i 2 uger opdagede hun en kat der var blevet efterladt a de gamle ejer så ringede hun til de tidl. ejer og sagde de havde glemt noget sagde han at hun bar ku aflive den han var li glad. men self. ville min veninde ikk aflive den så hun tog den ind og 1 uge senere ku hun så se hun var gravid... og så var dte jo for sent at sterilisere den. men så snart killingere er blevet 12 uger og er solgt så blir misse mor steriliseret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mormis gider ikk killingerne ??
  • #1   15. jul 2009 de katte jeg har haft har er også blevet "trætte" af deres killinger ved 8-10 ugers alderen.. de kan jo stort set klare sig selv men vil jo allerhelst hænge i patterne på mor missen og det er naturligt nok at hun ikke gider ha det..tit så gik min kat sig en laaang tur og når hun kom hjem så rendte hun bare rundt for at slippe væk fra killingerne.. tror det er et tegn på at de er ved at være flytteklar efter missemors mening... hvor gamle er killingerne nu?

  • #2   15. jul 2009 jamen killinger er kun 5 uger ca.. så self. får de alm killinge mad men de sku jo stadig gerne ha lidt a deres mor og stadig hygge me mor men det virker hun fuldstændig li glad me

  • #4   15. jul 2009 jo hun har fået p-piller... min veninde blev ringet op a den tidl. ejer i sidste uge og der ringede hun til dr. dyr og der kom hun med det samme på p-piller..
    håber bar at mor mis vil bar være lidt i nærheden a dem så længe som muligt....


  • #5   15. jul 2009 ellers så må i på med sutteflasken så i er sikre på de får mad nok smiley

  • #6   16. jul 2009 Hunkatten er måske vant til at leve frit og måske også vant til selv at måtte fange det meste af sit foder.
    En vildtlevende kat må under alle omstændigheder selv fange bytte, og hun forlader så sine killinger i ret lange perioder, og killingerne ved, de bare har at vente, til hun kommer tilbage.

    Dette ligger dybt - også i de fleste tamkatte, selvom de får maden serveret, og en mormis er ofte så længe væk fra sine killinger, at ejerne TROR, hun ikke gider have med dem at gøre.

    Så undskyldningen "Hun vil ikke passe dem alligevel" holder ikke!


  • #7   16. jul 2009 øhh MEGA nej hun er ikk en vildkat overhovedet tværtimod... hun vil gerne ud ligesom de andre katte der ved hvad der er derude men normalt er hun ude max 3 timer og så er hun hjemme igen!!!!! så mega før du konkludere hun er en vildkat så spør li...

    og næste gang så bar glam den sidste sætning!!!!!!



Kommentér på:
mormis gider ikk killingerne ??

Annonce