703 visninger
|
Oprettet:
katten ligger i vuggen {{forumTopicSubject}}
hejsa.
jeg og in kæreste får snart vores første barn. vi har så lagt mærke til at katten ligger i vuggen om natten. det er et rum vi ikke lige kan lukke af så det er ikke en mulighed. vi bruder os jo ikke om at han ligger der. for hvad kan der ikke ske med en 5 kilos kat ovenpå en 3 kilos baby. er der ikke et eller andet man kan spraye på så katten ikke gider ligger der,. ellers er alternativet at lukke ham ude i bryggerset om natten. og det synes jeg jo også er synd.
sep 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 11
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Jeg vil give et tip videre, min veninde har to katte og har lige fået en baby. Hun har bare lavet vuggen til en himmelseng, dvs der hænger myggenet nedover. baby har lidt mere mørke og tryghed og katten kan ikke komme ned i vuggen.
Men jeg tror nu som felis at langt de fleste katte vil tænke "nå der ligger allerede nogen" og så finde et andet sted
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
De fandt hurtigt ud af, at det ikke var sjovt at ligge der.
Men barnevognen var altid et godt setd at ligge, når baby ikke lå der - derfor satte vi altid fluenet over, når den ikke var i brug.
Ingen katte prøvede dog nogensinde at ligge sig i seng + barnevogn, når
baby lå der......
sep 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 11
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
jeg købte sådan en himmel man kan sætte på sengen
i jalsøe. Det lignede et stort myggenæt, der syedejeg små
klokker på så når katte prøvede at komme ned op putte
i barnesengen, så ringede de små klokker, så jeg vågnede.
Held og lykke med den lille ny.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
Og tillykke når Baby kommer (:
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Han har få gange lagt der i hvor vi har set det, og så har vi råbt højt, og så har han ikke ligget i den
katten ligger i vuggen