{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

katten ligger i vuggen {{forumTopicSubject}}

hejsa.
jeg og in kæreste får snart vores første barn. vi har så lagt mærke til at katten ligger i vuggen om natten. det er et rum vi ikke lige kan lukke af så det er ikke en mulighed. vi bruder os jo ikke om at han ligger der. for hvad kan der ikke ske med en 5 kilos kat ovenpå en 3 kilos baby. er der ikke et eller andet man kan spraye på så katten ikke gider ligger der,. ellers er alternativet at lukke ham ude i bryggerset om natten. og det synes jeg jo også er synd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katten ligger i vuggen
  • #2   15. jul 2009 ja det kunne det jo være. men jeg er bare lidt for nervøs for baby til at tage chancen. men indtil vi får babyen kan vi jo lægge noget over. jeg mente bare jeg havde hørt om et eller andet rengøringsmiddel man kunne sprøjte på.

• #3   15. jul 2009 Jeg ville ikke sprøjte noget der hvor min nyfødte baby skulle sove.
    Jeg vil give et tip videre, min veninde har to katte og har lige fået en baby. Hun har bare lavet vuggen til en himmelseng, dvs der hænger myggenet nedover. baby har lidt mere mørke og tryghed og katten kan ikke komme ned i vuggen.

Men jeg tror nu som felis at langt de fleste katte vil tænke "nå der ligger allerede nogen" og så finde et andet sted smiley

• #4   15. jul 2009 Vi satte babyseng osv op, før baby kom til verdenen, hver gang en kat lå i seng- barnevogn ect - fik den vand fra en forstøver.
    De fandt hurtigt ud af, at det ikke var sjovt at ligge der.
    Men barnevognen var altid et godt setd at ligge, når baby ikke lå der - derfor satte vi altid fluenet over, når den ikke var i brug.
    Ingen katte prøvede dog nogensinde at ligge sig i seng + barnevogn, når
    baby lå der...... smiley

• #5   15. jul 2009 den med forstøveren har også virket på alt andet han har gjort som han ikke må. men han ligger der bare om natten når vi sover. det er det eneste tidspunkt vi ikke kan se ham på, og vuggen er bare supe fuld af kattehår. men det kan da være man skulle prøve med fluenettet.

• #6   15. jul 2009 Jeg var også bange da jeg fik mit første barn, så
    jeg købte sådan en himmel man kan sætte på sengen
    i jalsøe. Det lignede et stort myggenæt, der syedejeg små
    klokker på så når katte prøvede at komme ned op putte
    i barnesengen, så ringede de små klokker, så jeg vågnede.
    Held og lykke med den lille ny.

• #7   16. jul 2009 Held og lykke med det hele.
    Og tillykke når Baby kommer (:

• #8   17. jul 2009 Det er set før at en kat har kvalt en baby.. Er er faktisk et stort problem, som jeg synes i skal tage seriøst.. smiley

• #9   17. jul 2009 Du kan evt sætte fluenet over når den ikke bliver brugt.. Det gjorde vi med vores lift i starten (vi har ingen vugge, men bruger liften ;))

Han har få gange lagt der i hvor vi har set det, og så har vi råbt højt, og så har han ikke ligget i den smiley

Kommentér på:
katten ligger i vuggen

Annonce