{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Der var engang.....(part 3) {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 13-08-2005 01:15:00


der var en gang for længe længe siden en lille bitte by der ikke havde noget navn i den by lå der et hus langt ude i den store mørke skov, inden i huset boede der en lille pige der var meget glad for dyr (surprise) hun havde både en lille bitte hund der hed Søren og en lille bitte kat der hed Gurli. En dag da den lille pige var ude at gå tur i den store mørke skov sammen med Søren og Gurli mødte hun....
........ Postmand Per og hans lille kat emil i sin røde bil.
"Hej Postmand Per, hvad laver du her langt ude i skoven ?" spurgte pigen.
Postmand Per svarede # Hej lille pige, bare kald mig P-Per ! Jeg er faret vild og skulle mødes med Garfield og Futte# Pigen kiggede meget forbavset på P-Per og sagde "Jamen du findes jo ikke i virkeligheden og det gør Garfield og Futte hellere ikke ?" P-per rystede på hovedet og sagde #Det gør du jo hellere ikke lille pige, da det her er et eventyr ! Men har du lyst til at hjælpe mig med at finde Garfield og Futte ? #
Den lille pige nikkede.
#Hop ombord på det røde lyn# sagde P-Per, og den lille pige,Gurli og Søren hoppede ind i bilen.
Per startede sin 4wd postracer og racede der ud af.
Da de havde kørt et stykke tid..................
... kom de til havet, hvor Pinocchio sad og græd, fordi hans far var blevet slugt af en hval, og nu ikke vidste hvad han skulle gøre.

Så kom ...
batman og sagde til dem alle sammen at nu måtte det vare nok med alt den fantasiløse pladder og hvis man absolut skulle fortælle eventyr måtte det blive uden ham og så gik han i vrede...
Både postmand per, hans lillekattemin og Pinocchio kiggede lidt på hinanden og blev enige om at de ville forlade den lille piges historie og så ville de se om de ikke kunne finde garfiel og futte selv... Så ind hoppede de i bilen og kørte afsted.
Og der stod den lille pige så helt forladt bortset fra Gurli og Søren der lå i græsset og rullede sig.
Hvad skal jeg nu gøre sagde den lille pige.. jeg kan jo aldrig finde hjem herfra igen, hun satte sig fortabt ned og kiggede ud over det store hav med bølgene piskene op af klipperne...
... Pludseligt dukkede teletubbies op fra havet, en meget vred far havde forsøgt at skylle dem ud i toilettet, men de overlevede alle.
"Hvad sidder du dog der for lille pige", spurgte de alle i kor.
"Jeg kan ikke finde hjem, og P-Per og senile kat emil er kørt deres vej uden at tage mig med", hulkede den lille pige.
"Det var trist for dig, men du er da en dum lille pige at du sådan lader dig lokke af fremmede" sagde de igen i kor, og forlod atter den lille pige. Søren og Gurli hoppede efter Teletubbies, ud over klippen, og igen var pigen alene. Men hov hvem var nu det der kom der. Det er jo Max motor og Peter kanin........
nej nej men Kaptajn Nemo overrækker snart Gurli og Søren...han fandt dem da han kom i hans ubåd...dog medfølger der en regning på tæppe rens da de har tisset i hans ubåd af skræk *GG*
Og de sagde også:" Hvorfor sidder du dog bare der lille pige?" Jeg kan ikke finde hjem og P-per oghans kat emil er bare kørt uden og tage mig med. Og teletubbies hoppede bare afsted og så hoppede min kat og hund med!" Sagde hun og snøftede. Så sagde Max moter:" Du skal ikke være ked af det...." Og så sagde Peter kanin:" Jo du skal for vi er i virkeligheden Jokeren, batmand's værste fjende og Hulk!"
Alex the Great - alle dyrs beskytter - træder nu ind på scenen. HVAD FOREGÅR DER HER? sp'ør han ....
Den lille pige hyler højt og inderligt og er bange for alle de mærkelige personer der bliver ved med at henvende sig til hende som hun ikke kender, og bliver derfor rigtig glad for at se Alex the Great, render hen og klamre sig til hans ben og siger at hun ikke kan finde hjem. Nå nå, siger Alex the Great blidt til den lille pige.. den skal jeg nok ordne... med En tordende stemmer kommandere han samtlige superhelter, skurke, tegneseriesfigurer osv hjem, og af frygt for Alex the Great skynder de sig grædende hjem til sig selv...
Alex the Great takker pænt Nemo for at havde reddet Gurli og Søren. Derefter tager han den lille pige på skulderne og som den sande helt han er traver han mod den store mørke skov for at hjælpe den lille pige hjem..
Og der går han så Alex the Great med en lille glad pige på skulderne og en hund og kat der fornuftigt følger efter Alex the Great... solned gangen der stille sænker sig...
... men harmonien varer ikke længe, for der i dagens sidste solstråler står hun - JanniOhsåsmuk! Alex the Great sætter den lille pige fra sig og ser fortryllet på JanniOhsåsmuk. Glemt er tid og sted - glemt er Gurli, glemt er Søren og glemt er alverdens små hjælpeløse piger. Alex the Great sanser kun JanniOhsåsmuk. Fra mørket inderst i den dybe skov høres en sagte jamren, men Alex ænser det ikke, for han er ved at lide druknedøden i JannniOhsåsmuk's klare øjne (og den der jamren kan det også være ligemeget med, for det er såmænd bare ClausGummiben, der endnu engang er skvattet over en træstub, og det er i bund og grund slet ikke vigtigt for historien). Solen er nu forsvundet helt bag horisonten, tusmørket er forvandlet til sort i sort, og skoven, der før var så hyggelig og velkendt, bli'r med et truende og skræmmende. JanniOhsåsmuk er nu ikke spor bange, for hun stoler på, at Alex the Great vil passe på hende, men hun ved jo heller ikke, at Alex er fuldstændig natteblind!!!!!!.......
Så flyver peter pan og guldlok forbi i den mørke skov.. de leder efter et sted, hvor de kan få stegt flæsk og persillesovs... lige pludselig Inde bag træerne, lyder en grov hæs stemme ;O, hvem er det der har taget mit mini-skørt!!... Batman kryber sammen i skovbunden af dårlig samvittighed.. :S* eller også er det fordi det i princippet er svært at løbe i et miniskørt!?... ?

Så nåede peter og Guldlok til Den Gyldne Bjørn.. stegt flæsk og persillesovs 100 euro.. de stillede kamelerne i garagen.. og gik ind på kroen, da de åbnede døren..

Da de åbnede døren blev der råbt HØJT hurra og tillykke, for de var nemlig gæst nr. 9!
Så de fik serveret gratis kaviar og champagne med stegte løg og lever. Det viste sig at være fusk! for da maden var spist op, kom der en regning på 1872,75,- ekls. moms. Og da ingen af dem havde nogle penge, blev de sat til at file alle bordpladerne ned med en rusten 3i1 neglefil!
De blev først færdige da solen stod op. Og så...


Skrevet: 13-08-2005 03:07:05

Da de endelig skulle gå tog Guldlok i dørhåndtaget men døren var låst... åååhnej hvad skal vi nu gøre jamrede Guldlok og begyndte at flæbe, ååååh dit fjols sagde Peter Pan døren åbner jo ud ad... og lykkelige gik både Peter Pan og Guldlok ud af døren og blev nærmest blændet af den stærke sol, men da de ville hente deres kameler var de væk... Men heldigvis kunne de jo flyve og så fløj de begge lykkeligt væk i søgen på stegt flæsk og persille sovs.. Og hvis jeg kender guldlok og pater pan ret kom de aldrig siden hen tilbage til denne historie.
Men nu tænker du nok på hvor blev kamelerne af... Jow det skal jeg sige dig...
eftersom Alex the Great var natteblind havde JanniOhsåsmuk Alex the Great den lille pige, katten Gurli og hunde Søren vandret rundt hele natten i den store mørke skov og endelig var de kommet til en garage hvor der stod to kameler, og den lille pige havde straks genkendt de kameler som tilhørende hendes nabo Svend Svendsen.... Og den lille pige havde forklaret at de to kameler selv kunne finde hjem så Alex the Great, Janni Ohsåsmuk hoppede op på den ene kamel.. Iiiih hvor romantisk tænkte JanniOhsåsmuk, mens den lille pige hoppede op på den anden kamel sammen med hunden Søren og Katten Gurli.. Og så red de ellers ud i solopgangen...
Og tidligt på dagen kunne skimte piges lille hus i den store mørke skov... Men....
da de kom tættere på huset kunne de se der var noget helt galt.... den lille pige mente ikke at der var farvede lamper høj musik og en disko kulge i hendes hus da hun tog af sted..... Da de nåede til huset så de at så de at der stod en meget grum udsenede gorilla uden for.... den lille pige gik over til gorillaen og sagde: hvad er det der sker inde i mit hus....? Dit hus....?? Dette er ikke dit hus dette er Velvet club og her må små piger som dig ikke komme.... svarede gorillaen. Nu forstod den lille pige ikke et ord af det hele hun har 95% sikker på det var hendes hus... Hun løb hen til Alex The Great og jannieåhsåsmuk og den lille pige viste ikke hvad hun skulle gøre nu...

de sprang op på kamelerne igen og ville ride hen til politi-stadionen!
men hvor var den? i det samme øjeblik kom tom og jerry ud fra huset...
hva sker der? spurgte den lille pige tom! hun kunne ikke forstå det for han snakkede engelsk..
heldigvis var heldigvis var Alex the Great og Janni Ohsåsmuk der..
de sagde at tom sagde at det var da hans hus..
den lille pige forstod nu ikke et klap af det der lige var sket..
og der.. på himlen.. kom pegasus ej, nu var det da for galt.. hun nappede sig selv i armen.. men det var
ikke en drøm...

Skrevet: 20-10-2005 12:20:20

Hunden Søren og katten Gurli begyndte begge at klynke da den lile pige nappede sig, da de troede at hun nu ville smitte dem med lopper - og det ved selv Batman og den lille kat Emil ikke er spor rart. Da Tom hørte at den lille pige muligvis havde lopper, løb han alt hvad poter og øjenæbler kunne holde, efter Jerry der havde fundet en daggammel osterest på gulvet.
"Jamen nej. Nej nej nej. Jeg har ikke lopper", prøvede den lille pige at forsikre dem alle. Men kamlerne gik amok, Alex The Great udbrød "what THA fuck??" og tog et fast greb om JanniOhsåsmuk. "Kom baby, vi splitter. Godt nok er jeg helten, men LOPPER. Nej, det er altså lige en tak for galt. Det er på grænsen til teletoppies." Og med disse ord, galopperede de på pukkel-kamel-ryg tilbage til den mørke skov. Men den anden kamel, hunden Søren og katten Gurli ville ikke efterlades med den lille loppe-pige uden lopper og spurtede efter Alex The Great, JanniOhsåsmuk og den rædselsslagne kamel. Hvad de ikke havde overvejet var at den lille lopebefængte pige uden lopper, stadig sad fastspændt på den anden kamel.


*ROLF* kan lige se alex styrte afsted.......hæhæ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der var engang.....(part 3)
  • #1   20. okt 2005 erder slet ingen der vil digte vidre på historien....??

  • #2   20. okt 2005 Hvorfor gir du den ikke en tur, Naja? Jeg kan jo ikke digte videre på mit eget... Og så kan det være at der er kommet nogle nye til som vil digte videre bagefter. Give it a shot. :0)

  • #3   20. okt 2005 kan ikke nå det nu skal til at gå fra jobbet men måske når jeg kommer hjem.....

    Naja


  • #4   20. okt 2005 Hehe, jeg tør sq ikk digte videre - godt nok er jeg skribent i vildskab, men det her er lige en tand for kompliceret for mig.. smiley

    - Glæder mig til at læse fortsættelsen hehe *LOooOL*


  • #5   20. okt 2005 Den lille loppebefængte pige uden lopper, blev så forskrækket, at hun skreg højt i vilden sky. Hunden søren og katten gurli blev rigtigt bange og begyndte at bjæffe og miave i vilden sky. Kamelen blev så bange at den bare løbe hurtigere og hurtigere. Den var også ligeglad med den bunke hø der lige pludseligt lå foran dem, og drønede lige igennem. Alex the Great og janniåhsåsmuk kunne høre al larmen, men kunne ikke forstå hvad det var. Ikke før de så et stort hø monster der kom løbende efter dem. Aldrig havde de hørt så uhyggelig en brølen. Da Alex the Great er en modig mand, besluttede han sig for at slås som en mand mod det frygtelige monster.Han blev jo nødt til at forsvare janniåhsåsmuk. Han bremsede kamelen og gjorde klar til kamp......

  • #6   21. okt 2005 Njaaaa, den er nok lidt derude af. *G* Men hva'. Så længe vi er lige bindegale, så går det nok. ;0)

  • #7   21. okt 2005 Og der stod Alex The great klar til kamp, men kamp blev der ikke noget af for jo tættere høstakken kom kunne Alex the Great se at det var kamelen med den lille pige... Alex the Great kunne godt se det ville gå galt med den lille pige hvis han ikke skred til handling... meen hun har jo lopper tænkte ham......... Lopper eller ej hun skal redes og i samme øjeblik kom Kamelen forbi og Alex the Great Hev fat i kamelen og svingede sig op på den... i Bedste Cirkus stil, Kamelen stoppede langt om længe og Alex the Great befriede den lille pige... Da de fik kigget sig omkring så de at der ikke var nogen at se.... Hverken Jannieåhsåsmuk, søren eller gurli...... den lille pige begynte at tude........

Kommentér på:
Der var engang.....(part 3)

Annonce