{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

aff. orm {{forumTopicSubject}}

jeg har lige været ude at gå tur med max og da han havde skidt så jeg noget som lignede spaghetti..
synes han de sidste par dage har været noget stille, tror i ikke det er orm? har ikke set det før nemlig..
nu er mit spørgsmål så, da jeg jo også har blackie om i tror man kan tage begge med til dyrlægen altså en tid?
det skal lige siges at max nogle gange har en ide med at slikke blackie i rø*** skælder ham selvfølgelig ud så snart jeg ser det eller han gør tegn til det.. har ikke set noget i kattebakken..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aff. orm
  • #1   20. okt 2005 ja. tror i blackie har haft det siden han spiste min dværg papegøje? ;-/
    blackie skal også stirelliseres(?) så måske jeg kan sige det til dyrlægen og så får sådan en tid nu vi skal derud??

• #2   20. okt 2005 så skal blackie med til dyrlægen imorgen, og jeg skal så tage aff. prøver med fra dem begge.
    samtid skal blackie kasteres. kan se jeg skrev forkert ovenfor *ups*
    hvor hurtigt tager sådan noget og hvor hurtigt er han på benene igen??
    hvordan "forandre" de sig efter det?

• #3   20. okt 2005 tak for svaret brita, du har været en stor hjælp...
    ja regner med han skal øremærkes samtidig (nu han er under bedøvelse) selvom jeg ikke regner med han skal blive udekat, men dog alligevel kan komme ud i snor når jeg får have..

Kommentér på:
aff. orm

Annonce