nyt om Gwens sygdom {{forumTopicSubject}}
Så har jeg været hos dyrlægen 3 dage i rap.
Det viser sig at Gwen har yderst forhøjede tal, der alle peger på en infektion i kroppen. Hun er hårdt angrebet men dyrlægen er håbefuld fordi hun ikke har været udendørs og derfor ikke har så høj risiko for at være smittet med katteleukæmi og katteaids.
Lige nu er buddet en immunsystems-defekt.
Igår fik jeg noget salve til hendes øjenbetændelse og idag er hendes øjne meget pænere siger dr.dyr. Hun spiser også lidt mere, og tager af sig selv, udan at jeg skal servere det lige for snuden af hende.
Salven skal i hendes øjne 6 gange dagligt, og hun kan ikke lide det. Idag fik jeg så atropin med hjem for at udvide hendes pupiller så pusset kan løbe fra (det havde samlet sig til klatter i det ene øje). jeg skal give det for at undgå at hendes øjne tager permanent skade af betændelsen.
Atropinen får hende dog til at skumme helt vildt om munden, der står da også at det vil kunne smages da det løber ned gennem tårekanalerne og ned i svælget, men det ser meget voldsomt ud så jeg er lidt skeptisk omkring det.
Har en tid mere hos dr. dyr imorgen hvor hendes blodprøver er undersøgt igen for smitsomme sygdomme, samt for FIV/Felv. så vi er ikke sikre endnu, men der er håb
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
På den måde er der kommet noget "godt" ud af det hele.
så vi krydser fingre!
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Håber der kommer et svaqr der er nemt at behandle.
Var hendes lever og nyretal normale?
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 205
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 223
nyt om Gwens sygdom