{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

afhentning a vores to misser.. {{forumTopicSubject}}

når jeg ska hente mine to små katte er det så bedst at ha dem i hver deres transport bur eller skla de være sammen i et???

grunden til jeg spørger er at de to små katte ikk må blir alt for bange og tænkte at det ku godt være de var lidt mere rolige hvis de var sammen...?

er der forrestren nogle af jer der kan anbefale mig en børst til mine to små hus katte der nok blir semi langhåret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afhentning a vores to misser..
  • #1   21. jul 2009 Jeg ville fragte dem i samme bur. det gjorde jeg med mine og de puttede sig ind til hinanden, og jeg tror det hjalp at de havde hinanden tæt på.

om de bliver semilanghårede tør jeg ikke gisne om, normalt BLIVER man ikke semilanghåret, men er det fra killing og de ser pjuskede, men ikke langhårede ud. Men jeg skal ikke kunne sige det.

Tillykke med dem, de er godt nok dejlige!

• #2   21. jul 2009 ja ja altså de har li fra dag et være meget meget mere pjusket ang pels end deres andre søskende... og fra det kuld som deres mor fik sidste år der var 3 a dem semi langhåret og de så lisådan ud altså pjusket og det..

har du en ide til hvilken børste jeg skal bruge til de små drenge???

tænkte nemlis os på at det nok var bedst at ha dem i hver deres når nu de var søskende og de sku væk fra deres mor..

• #3   21. jul 2009 Jeg vil bestemt råde dig til at have dem sammen i én transporkasse.

• #5   21. jul 2009 Jeg ville, som de andre skriver, fragte dem sammen smiley ..

Og tillykke med dem!
    De ser bare dejlige ud smiley

• #7   21. jul 2009 jojo det er der.. de skal jo vokse sig store og stærke.. men ka bar godt li at være klar og ved hvad jeg ska gøre den dag jeg får dem..

Kommentér på:
afhentning a vores to misser..

Annonce